به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ کتاب «طراحی گرافیک و هویت بصری با الهام از هوش مصنوعی» نوشته صمد کاویانی و حسینعلی مسعودیان از سوی انتشارات نوآوران دانش منتشر شد.
صمد کاویانی یکی از نویسندگان کتاب در بخشی از پیشگفتار کتاب، طراحی گرافیک را فرآیندی برای ارتباطات بصری و حل مسئله دانست و افزود: طراحی گرافیک، بهعنوان زیرمجموعهای از ارتباطات بصری، نقشی بنیادین در خلق معنا و انتقال پیام دارد و زمانی که در خدمت طراحی هویت بصری قرار میگیرد، تبدیل به ابزاری استراتژیک برای تمایز و موفقیت برندها میشود.
در این کتاب، بر اهمیت طراحی اصولی هویت بصری تأکید شده است؛ جایی که مجموعهای از عناصر مانند نشان تجاری، رنگ سازمانی، اوراق اداری، کاتالوگ، پوستر، بستهبندی و عکاسی باید در چارچوبی منسجم و منحصربهفرد تعریف شوند تا شخصیت برند را با قدرت، اعتماد و ماندگاری به مخاطب معرفی کنند.
کاویانی با بهرهگیری از تجربه بلندمدت خود در حوزه گرافیک، نشان میدهد که چگونه ایدهپردازی و تفکر خلاقانه در کنار فناوریهای نوین بهویژه هوش مصنوعی میتواند ساختار هویتسازی بصری را متحول سازد و برندها را در مسیر رقابت معاصر پیش براند.
تازهترین اثر صمد کاویانی با عنوان «طراحی گرافیک و هویت بصری با الهام از هوش مصنوعی»، چشماندازی از پیوند میان خلاقیت انسانی و فناوریهای هوشمند پیش روی مخاطبان قرار میدهد و در امتداد مسیر پژوهشی و تجربی نویسندهای است که بیش از هجده عنوان کتاب در کارنامه دارد و سالهاست بهعنوان مدرس دانشگاه و عضو فعال نهادهای هنری و ادبی کشور به سهم خودش در زمینه ارتقای فرهنگ بصری ایران میکوشد.
انتهای پیام/
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
