معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه ۲ تهران با اشاره به اصلاح هزاران انشعاب و برخورد با استفادهکنندگان غیرمجاز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۰۰ هزار پیامک برای مشترکان خوشمصرف، بدمصرف و پرمصرف ارسال شده تا با آگاهیرسانی مستمر، الگوی صحیح مصرف آب در میان شهروندان تقویت شود.
به گزارش خبرگزاری آنا از شرکت آبفای منطقه ۲ تهران، احمدرضا پژوهش افزود: همچنین ۶ هزار و ۸۹۴ رشته انشعاب اصلاح و ۱۴۶ رشته انشعاب تبدیل شده است.
وی ادامهداد: شناسایی و قطع انشعابهای غیرمجاز، اقدامی در چارچوب صیانت از حقوق شرکت آب و فاضلاب است که افزونبر ایجاد درآمد پایدار، موجب ارائه خدمات بهتر و کیفیتر به مشترکان و کاهش آب بدون درآمد خواهد شد.
این مقام مسئول خاطرنشانکرد: بر اساس ماده یک قانون مجازات استفادهکنندگان غیرمجاز از آب، هر شخصی که بدون دریافت انشعاب قانونی آب، به استفاده از آن اقدام و یا با داشتن انشعاب مبادرت به استفاده غیرمجاز کند، علاوه بر الزام به پرداخت بهای خدمات مصرفی و جبران خسارت و سایر حقوق مربوط جرایمی برای متخلف در نظر گرفته شده است.
معاون درآمد و امور مشترکین آبفای منطقه ۲ شهر تهران از ارسال ۲۸۸ هزار و ۵۰۰ پیامک برای مشترکان بدمصرف و پرمصرف خانگی و ۲۰ هزار پیامک برای مشترکان بدمصرف غیرخانگی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
وی به تاثیر مثبت ارسال پیامک اشاره کرد و گفت: چنانچه به طور مستمر وضعیت مصرف آب برای مشترکان ارسال شود و از الگوی مصرف و خوش مصرف و بدمصرف بودن خود آگاه شوند، تغییرات مثبت قابل مشاهدهای در رفتار آنان ایجاد خواهد شد.
پژوهش افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون ۲۹۰ هزار پیامک برای مشترکان خوش مصرف این شرکت ارسال شده و ضمن قدردانی از اینکه با مصرف بهینه آب در ردیف مشترکان خوشمصرف قرار گرفتهاند از آنان خواسته شده تا روشهای درست مصرف آب را با آشنایان، همسایگان و بستگان خود در میان بگذارند تا آنان نیز از مزایا و ثواب صرفهجویی و خوشمصرفی برخوردار شوند.
مسئولیت این خبر با سایت منبع و جامعه ورزشی آفتاب نو در قبال آن مسئولیتی ندارد. خواهشمندیم در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای آن، در نظرات همین خبر گزارش دهید تا اصلاح گردد.
آخرین اخبار ورزشی از فوتبال ایران و باشگاه های جهان را در سایت ورزشی آفتاب نو بخوانید
|
مطالب پیشنهادی از سراسر وب |
