کد خبر : 147164
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 فروردین 1403 - 12:28

آغاز عملیات احداث ساختمان جدید آتش نشانی شهرداری قرچک

آغاز عملیات احداث ساختمان جدید آتش نشانی شهرداری قرچک

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف در خصوص این پروژه اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان جدید آتش نشانی و خدمات ایمنی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان آغاز شد. وی گفت: از جمله پروژه های مهمی که با قید فوریت در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ محسن خرمی شریف در خصوص این پروژه اظهار داشت: عملیات احداث ساختمان جدید آتش نشانی و خدمات ایمنی به مساحت ۹۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان آغاز شد.

وی گفت: از جمله پروژه های مهمی که با قید فوریت در دستور اجرایی شهرداری قرار گرفت را می توان به پروژه احداث ساختمان جدید آتش نشانی مرکز اشاره کرد که این پروژه با توجه به بررسی های به عمل آمده در دستور کار قرار گرفت.

شهردار قرچک افزود: در حال حاضر ارایه خدمات ایمنی و آتش نشانی به هنگام بروز حوادثی مانند سوانح رانندگی، آتش سوزی بناهای مسکونی، مزارع کشاورزی، محبوس شدن افراد در آسانسور از سوی ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با فوریت انجام می گیرد و با احداث ساختمان جدید این خدمات بهتر و مطلوبتر از گذشته خواهد شد.

وی گفت: افزایش جمعیت قرچک در پی ساخت و سازها و نزدیکی به شهر تهران سبب شده تا احساس نیاز به خدمات ایمنی و آتش نشانی  ملموس تر و محسوس تر شود.

 

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn