https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :166929
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۴۶
25 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین مرتبه قهرمان آسیا شد و ملی‌پوشان کشورمان روز یکشنبه در تایلند کاپ قهرمانی را بالای سر خودشان بردند. ساعتی پس از این اتفاق ارزشمند، جواد نکونام سرمربی استقلال با انتشار عکسی از وحید شمسایی و شاگردانش در فضای مجازی این موفقیت را به آنها تبریک […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین مرتبه قهرمان آسیا شد و ملی‌پوشان کشورمان روز یکشنبه در تایلند کاپ قهرمانی را بالای سر خودشان بردند.

ساعتی پس از این اتفاق ارزشمند، جواد نکونام سرمربی استقلال با انتشار عکسی از وحید شمسایی و شاگردانش در فضای مجازی این موفقیت را به آنها تبریک گفت.

شمسایی خودش در مقطعی بازیکن استقلال بود و حتی بازی برای تیم فوتبال این باشگاه را هم در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا تجربه کرد. در آن مقطع جواد نکونام برای پاس توپ می‌زد.

بیشتر بخوانید: آقایی فوتسال ایران در آسیا/ شاگردان شمسایی با شکست میزبان قهرمان شدند

عکس| پست سرمربی استقلال برای تیم ملی فوتسال

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn