https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :168461
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۷
15 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: جواد نکونام بهار سال ۱۳۹۱ آخرین ماه‌های حضورش در لالیگا را سپری می‌کرد و چند ماه بعد در مرداد همان سال به استقلال پیوست. نکونام یازدهم اردیبهشت سال ۹۱ در گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو ضمن مقایسه وضعیت فوتبال ایران و اسپانیا، شرایط حاکم بر فوتبال کشورمان را به نقد کشید […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

جواد نکونام بهار سال ۱۳۹۱ آخرین ماه‌های حضورش در لالیگا را سپری می‌کرد و چند ماه بعد در مرداد همان سال به استقلال پیوست. نکونام یازدهم اردیبهشت سال ۹۱ در گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو ضمن مقایسه وضعیت فوتبال ایران و اسپانیا، شرایط حاکم بر فوتبال کشورمان را به نقد کشید و گفت: در ایران مدیران عامل برای مدت محدودی سر کار هستند و معلوم است در این شرایط کار مهمی صورت نمی‌گیرد چون اصلا نمی‌توانند برنامه‌ریزی کنند بنابراین هر کس مدیر شود، می‌گوید «من که مهمان چند ماهه هستم پس بگذار به کارهای خودم برسم»! در باشگاه‌های ایرانی اطلاعات فوتبالی اعضای هیئت مدیره پایین است و بعضی از آن‌ها وقتی می‌بینند مدیرعامل مصاحبه تلویزیونی می‌کند اما به این افراد توجهی نمی‌شود، ناراحت می‌شوند. عده‌ای هم هستند که در فوتبال ایران مرتب می‌گویند فوتبال کثیف است ولی نمی‌دانم چرا با وجود این‌که چنین حرفی می‌زنند، پایشان را داخل کثافت می‌گذارند! یا اگر ‌نمی دانستند چرا وقتی متوجه می‌شوند از این فوتبال نمی‌روند؟

نکونام ادامه داد: مشکلات فوتبال ایران خود ما اهالی فوتبال هستیم که گاهی اوقات کارهای غیرفرهنگی را رواج می‌دهیم. گاهی اوقات با پول دادن به سکوها ایجاد تشنج می‌کنیم. باور کنید در برخی جاها پول دادن به سکوها وظیفه مدیر مربی و بازیکن شده است! چون نفرات قبلی چنین کاری کرده‌اند، نفرات جدید هم باید پول بدهند وگرنه می‌شوند آدم بد ماجرا! البته این کار را همه نمی‌کنند بلکه بعضی از مدیران مربیان و بازیکنان انجام می‌دهند.

آفتاب نو‌گردی| جواد نکونام: پول خرج کردن برای سکوها وظیفه بعضی از مربیان و بازیکنان شده!/ مدیرانی که می‌گویند فوتبال کثیف است چرا از آن بیرون نمی‌روند؟

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn