https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :171237
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۱۰
20 بازدید

صحرایی، وزیر آموزش و پرورش ادعایی را در خصوص وضعیت آموزش و ایران مطرح کرد که خبرساز شد. این ادعا در حالی مطرح شده که طبق اطلاعات منتشرشده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، میانگین کشوری نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در رشته تجربی ۱۱.۲۳، رشته ریاضی ۱۰.۷۹، رشته انسانی ۸.۷۵ و در رشته معارف […]

صحرایی، وزیر آموزش و پرورش ادعایی را در خصوص وضعیت آموزش و ایران مطرح کرد که خبرساز شد. این ادعا در حالی مطرح شده که طبق اطلاعات منتشرشده از سوی وزارت آموزش‌وپرورش، میانگین کشوری نمرات دانش‌آموزان در امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۲ در رشته تجربی ۱۱.۲۳، رشته ریاضی ۱۰.۷۹، رشته انسانی ۸.۷۵ و در رشته معارف ۱۰.۵۶ بوده است. 

 

وزیر آموزش و پرورش امروز گفته: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم،ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

 

گزیده‌ای از سخنان صحرایی، وزیر آموزش و پرورش در مراسم نماز جمعه تهران به شرح زیر است: 

 

*بعد از ۱۲ سال اولین آیین نامه اجرایی برای اجرای سند تحول بنیادین از هیات دولت بیرون آمد،آیین نامه توسعه و تقویت مهارت های دانش آموزان.

 

*هر دانش آموز متوسطه یک مهارت که از مهر امسال اجرایی خواهد شد.

 

*امروز امتحانات نهایی تعیین کننده امتیاز ورود به دانشگاه هستند و مرجعیت به معلم و مدرسه و کتاب برگشته است.

 

*اجرای مصوبه شورای علمی و فرهنگی باعث شده است که شاهد حضور بیش از پیش دانش آموزان مناطق محروم در دانشگاه های سراسر کشور باشیم. 

 

*همه حکمرانی و اداره کشور برخاسته از آموزش و پرورش است.

 

*کشور ما پیشرفت نخواهد کرد الا از طریق آموزشو پرورش.

 

*ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم،ما به قله نزدیک شده ایم و کسی که می تواند این الگو شدن را رقم بزند نظام تعلیم و تربیت کشور است.

برترین ها

+

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn