کد خبر : 171853
تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 21:35

والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله ایران سهمیه جهانی گرفت

والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله ایران سهمیه جهانی گرفت

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه – ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد. در بازی‌های امروز، تیم

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز ‌شده و فردا (یکشنبه – ۱۶ اردیبهشت) در شهر «روی‌اِت» کشور تایلند با معرفی برگزیدگان به پایان می‌رسد.

در بازی‌های امروز، تیم والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه‌نویی) با شکست ۲ بر صفر نیوزلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) به مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت. نوجوانان ساحلی ایران که امروز (شنبه – ۱۵ اردیبهشت) برای دومین بار به میدان رفتند با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ و ۲۱ بر ۷ حریف را شکست دادند تا به پنجمین برد خود در این مسابقات دست یابند.

با کسب این نتیجه و راهیابی تیم والیبال ساحلی ایران به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۹ سال پسر آسیا، حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه‌نویی موفق به کسب سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان شدند که در شانگلو چین برگزار می‌شود.

ساحلی‌بازان کشورمان در دیدار بعد به مصاف استرالیا یک (راکر گراهام جت – دونووان کیلیان) خواهند رفت تا تکلیف حضورشان در دیدار فینال مشخص شود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn