https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173507
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
7 بازدید

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق دیروز به تهران آمد. این سفر بعد از ۳ سال انجام شد. بارزانی امروز با رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیسی در این دیدار گفت: «انتظار داریم دولت عراق و اقلیم کردستان به‌طور مطلق از هرگونه سوء‌استفاده عناصر دشمن صهیونیستی و عناصر ضد انقلاب از خاک این منطقه علیه […]

از سوءاستفاده صهیونیست‌ها از اقلیم کردستان جلوگیری کنید

نچیروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق دیروز به تهران آمد. این سفر بعد از ۳ سال انجام شد. بارزانی امروز با رئیس‌جمهور دیدار و گفت‌وگو کرد. رئیسی در این دیدار گفت: «انتظار داریم دولت عراق و اقلیم کردستان به‌طور مطلق از هرگونه سوء‌استفاده عناصر دشمن صهیونیستی و عناصر ضد انقلاب از خاک این منطقه علیه ایران جلوگیری به‌عمل آورند.»

رئیس‌جمهور درباره گسترش همکاری‌های اقتصادی گفت: «مانعی برای گسترش همکاری‌های اقتصادی و مراودات تجاری با اقلیم کردستان نداریم. مرزهای طولانی میان دو طرف را فرصتی ارزشمند برای ارتقای سطح روابط می‌دانیم، اما امنیت اساس و بستر ضروری هر نوع همکاری و گسترش تعاملات است.»

رئیس منطقۀ کردستان عراق درمورد روابط این اقلیم با جمهوری اسلامی ایران گفت: « اگر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی نبود، معلوم نبود جنبش کرد امروز چه سرنوشتی داشت. رعایت حرمت این همکاری‌ها و تعاملات خط قرمزی است که هرگز از آن عبور نخواهیم کرد. روابط گذشتۀ ما افتخارآمیز است و تلاش ما بر این است که آینده‌ای درخشان و بهتر از گذشته بسازیم.»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn