https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173549
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
31 بازدید

به گزارش نبض بازار،بازار خودرو سایپا در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ شاهد نوسانات جزئی قیمت‌ها بود. اطلس با ۳ میلیون تومان کاهش، شاهین G با سانروف با ۷ میلیون تومان افت قیمت و تارا اتوماتیک V۴ با ۵ میلیون تومان ارزان‌تر شدن بیشترین افت قیمت را تجربه کردند. از طرف دیگر پژو پارس معمولی با ۲۸ میلیون […]

به گزارش نبض بازار،بازار خودرو سایپا در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ شاهد نوسانات جزئی قیمت‌ها بود. اطلس با ۳ میلیون تومان کاهش، شاهین G با سانروف با ۷ میلیون تومان افت قیمت و تارا اتوماتیک V۴ با ۵ میلیون تومان ارزان‌تر شدن بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

از طرف دیگر پژو پارس معمولی با ۲۸ میلیون تومان افزایش، ساینا GX و وانت زامیاد با مدل‌های مختلف پیکاپ کارون و پیکاپ زاگرس، چانگان CS۳۵ تیپ ۲ و ۳ و چانگان CS۵۵ هیچ تغییری در قیمتشان نداشتند.

اطلس که به عنوان یکی از جدیدترین محصولات سایپا شناخته می‌شود، با قیمتی معادل ۵۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در صدر جدول قیمت‌های این نوع خودرو قرار دارد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

شاهین G در دو نسخه با و بدون سانروف به ترتیب ۷۵۷ و ۸۴۶ میلیون تومان ارائه می‌شود.

وانت زامیاد در انواع مختلف از جمله رادیال، موتور M۲۴، گازسوز، رادیال گازسوز و دیزل با قیمتی بین ۵۸۹ تا ۷۶۵ میلیون تومان عرضه می‌شود. قیمت این وانت نیز نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

قیمت محصولات سایپا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

 

قیمت محصولات سایپا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول قیمت

نکات مهم:

ساینا با مدل های مختلف امروز پرفروش ترین خودرو سایپا بود.

قیمت وانت های زامیاد در مدل های مختلف تقریبا ثابت بود.

چانگان CS35 تیپ ۲ با قیمت ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، ارزان‌ترین محصول چینی سایپا بود.

بازار خودرو سایپا در حال حاضر ثبات نسبی را تجربه می کند. کاهش نرخ ارز در روزهای اخیر، امید به کاهش قیمت ها را در بین خریداران ایجاد کرده است. با این حال، هنوز عرضه به اندازه کافی برای پاسخگویی به تقاضا وجود ندارد و قیمت ها در سطوح بالایی باقی مانده اند.

منبع:iranjib

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn