https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173577
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶
45 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: تیم فوتبال استقلال در حالی امشب در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است که انتخاب داور کوپال ناظمی و امیرمحمد داودزاده به ترتیب به عنوان داور کمک داور این دیدار باعث شده تا هواداران استقلال اعتراضاتی را نسبت به انتخاب این داور مطرح کنند.  با این وجود نکته قابل توجه براساس […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

تیم فوتبال استقلال در حالی امشب در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب آهن است که انتخاب داور کوپال ناظمی و امیرمحمد داودزاده به ترتیب به عنوان داور کمک داور این دیدار باعث شده تا هواداران استقلال اعتراضاتی را نسبت به انتخاب این داور مطرح کنند.

 با این وجود نکته قابل توجه براساس اسنادی که از سازمان لیگ به بیرون درز پیدا کرده است گویا مسئولان استقلال هم در این زمینه ساکت ننشسته و طی روزهای قبل اقداماتی را برای تغییر ناظمی و کمک داور این دیدار با یک داور دیگر انجام داده اند.

بر این اساس سمیعی سرپرست جدید استقلال در نامه ای از سازمان لیگ درخواست کرده است تا ناظمی یا حتی المقدور داودزاده به دلیل اشتباهاتی که در دیدار رفت با سپاهان در اصفهان مرتکب شدند تغییر کرده و داور دیگری جایگزین این افراد شوند.

البته هرچند به نظر نمی رسد تیم داوری این دیدار تغییر کند اما برخی انتخاب های شائبه دار از سوی کمیته داوران در مقطع زمانی پایانی فصل موجب شده است تا ابهاماتی به وجود بیاید.

بیشتر بخوانید: محکومیت استقلال در آستانه بازی با ذوب‌آهن

استقلال درخواست داد؛ حداقل کمک داور بازی را عوض کنید +سند

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn