https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173607
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
5 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشور‌های فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود. فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشور‌های فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان اعلام شد/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn