https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173655
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
27 بازدید

به گزارش نبض بازار،بازار خودرو ایران همواره شاهد نوسانات قیمتی بوده و این موضوع در مورد محصولات ایران خودرو نیز صدق می‌کند. تارا به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های این شرکت در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با تغییرات قیمتی در مدل‌های مختلف خود روبرو شده است. آخرین قیمت تارا از محصولات ایران خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ […]

به گزارش نبض بازار،بازار خودرو ایران همواره شاهد نوسانات قیمتی بوده و این موضوع در مورد محصولات ایران خودرو نیز صدق می‌کند. تارا به عنوان یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های این شرکت در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با تغییرات قیمتی در مدل‌های مختلف خود روبرو شده است.

آخرین قیمت تارا از محصولات ایران خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

تفاوت نجومی قیمت تارا اتوماتیک و دنده‌ای امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رشد قیمت مدل های اتوماتیک:

در این ماه، شاهد افزایش قیمت مدل‌های اتوماتیک تارا بودیم. تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ به قیمت ۸۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در بازار رسید. همچنین تارا اتوماتیک ۱۴۰۲ با به قیمت ۹۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و تارا اتوماتیک V۴، ۱۴۰۲ به قیمت ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد. تارا اتوماتیک ۱۴۰۳ نیز به قیمت ۹۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسید.

کاهش قیمت مدل های دنده ای:

برخلاف مدل‌های اتوماتیک شاهد کاهش قیمت مدل‌های دنده‌ای تارا بودیم. تارا دنده‌ای ۱۴۰۱ به قیمت ۷۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان، تارا دنده‌ای ۱۴۰۲ به قیمت ۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان و تارا دنده‌ای V۱، ۱۴۰۲ به قیمت ۸۲۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد. تارا دنده‌ای ۱۴۰۳ تنها مدل دنده‌ای بود که با کاهش قیمت روبرو شد و با ۱.۲۳% کاهش به قیمت ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان رسید. تارا دنده‌ای V۱، ۱۴۰۳ نیز به قیمت ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.

دلایل مختلفی می‌تواند در نوسانات قیمت تارا نقش داشته باشد. افزایش تقاضا برای مدل‌های اتوماتیک، کاهش عرضه به دلیل کمبود قطعات، نوسانات نرخ ارز و سیاست‌های دولت از جمله این دلایل هستند.

منبع:khodro45

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn