https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173734
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۲
5 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد رجائیان درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم مقابل پیکان اظهار داشت: تاکنون پیکان و هوادار را نبرده بودیم که ورزشگاه پاس قوامین برای ما خوش‌یمن بود و هر دو را شکست دادیم. دیدار با پرسپولیس بی‌نظیرترین فوتبال ۱۰ یا ۱۵ سال اخیر […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمد رجائیان درباره برتری یک بر صفر تیم فوتبال آلومینیوم مقابل پیکان اظهار داشت: تاکنون پیکان و هوادار را نبرده بودیم که ورزشگاه پاس قوامین برای ما خوش‌یمن بود و هر دو را شکست دادیم. دیدار با پرسپولیس بی‌نظیرترین فوتبال ۱۰ یا ۱۵ سال اخیر ایران بود. هواداران حریف از بازی لذت بردند و از این باخت خیلی ناراحت نیستند. بعد از آن بازی و چاق شدن بازیکنان، نباختن در بازی بعدی خیلی مهم بود که به فولاد نباختیم.

وی در مورد وضعیت ادامه همکاری مجتبی حسینی با باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: با توجه به مدل رفتار عوامل باشگاه و هواداران آلومینیوم، حسینی دوست دارد در تیم بماند. با او قراردادی دو ساله داریم، اما برنامه ما برای حضور حسینی سه یا چهار ساله است.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره نارضایتی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه از مذاکره باشگاه‌های متمول با بازیکنان آلومینیوم گفت: بیانیه‌ای در همین راستا صادر کردیم و از باشگاه‌ها خواستیم تا پایان فصل با بازیکنان ما مذاکره نکنند. مذاکره با بازیکنان در هفته‌های پایانی، آنها را از فُرم می‌اندازد و ممکن است باعث مصدومیت شود. کمیته صیانت در فدراسیون فوتبال تشکیل شده و با توجه به گردش مالی زیاد فوتبال، دستگاه‌های زیادی می‌توانند بر بازی‌های مهم نظارت کنند.

رجائیان در ادامه اظهارات خودش تصریح کرد: ما برای دو مسابقه‌ای که در آن شکست خوردیم، از فدراسیون فوتبال بابت قضاوت داور تشکر کردیم. اگر اشتباهات داوری باعث شود اتفاقی برای تیم‌های پُرطرفداری مانند نساجی بیفتد، کسی پاسخگو نیست. باید بر دیدارها نظارت شود تا حق تیمی از بین نرود.

وی در مورد تقابل آلومینیوم اراک با چادرملوی اردکان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی عنوان کرد: خیلی‌ها خوشحال شدند که با تیم لیگ برتری مواجه نشدیم. با این حال چادرملو همین هفته توانست سایپا را شکست بدهد و بابرنامه بازی می‌کند. چادرملو در شهر خودش می‌تواند هر تیمی را اسیر کند و نباید در باد غفلت بخوابیم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn