https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173778
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
35 بازدید

در پی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روزهای گذشته درباره بازگشایی آنها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند، توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.   بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی اتحادیه طلا فروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف […]

در پی اعتصاب طلافروشان در مشهد، پس از آنکه روزهای گذشته درباره بازگشایی آنها مذاکراتی صورت گرفت، مغازه‌هایی که به اعتصاب خود پایان ندادند، توسط تعزیرات حکومتی خراسان رضوی پلمب شدند.

 

بر اساس مذاکرات صورت گرفته از سوی اتحادیه طلا فروشان با مسئولان، پایان اعتصاب منجر به همکاری بیشتر و رفع مشکلات این صنف خواهد شد.

 

در همین رابطه یوسف تقی زادگان، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر مشهد اظهار کرد: به فروشندگان واحدهای طلا و جواهر این اطمینان را می‌دهم که در صورت بازگشایی مغازه خود، مشکلشان را پیگیری کرده و معضل را برطرف کنیم.

 

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر مشهد بیان کرد: اعتراض طلا فروشان به دستورالعمل جدید برای ثبت موجودی طلایمان در سامانه ملی تجارت است که این کار را با بستن مغازه‌ها نشان می‌دهند.

 

وی افزود: در جلسه‌ای که روز گذشته با فرماندار مشهد و تعزیرات حکومتی داشتیم قرار شد که مغازه‌هایشان را باز کنند و این کار را انجام دادند.

 

تقی زادگان افزود: عصر دیروز مجدداً تعدادی از مغازه‌ها باز نکردند که به همین دلیل تعزیرات مغازه‌ها را پلمب کرد.

 

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان طلا و جواهر مشهد افزود: پیگیر درخواست‌ها و اعتراضاتمان از طریق مجلس شورای اسلامی در تهران همانند بقیه کشور هستیم تا به نتیجه برسد.

مهر

+

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn