https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173783
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۰
17 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شرکت آب منطقه ای استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی از سوی اداره هواشناسی استان قزوین و احتمال وقوع بارش های محلی و رگباری از اواخر وقت امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت لازم است […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ شرکت آب منطقه ای استان قزوین اعلام کرد: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی از سوی اداره هواشناسی استان قزوین و احتمال وقوع بارش های محلی و رگباری از اواخر وقت امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت لازم است شهروندان این هشدارها را جدی بگیرند.

در این اظلاعیه آمده است: احتمال بارش در ارتفاعات شهرستان قزوین، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها محتمل است.

در اطلاعیه شرکت آب منطقه ای قزوین تاکید شده است با اعلام هشدار احتمال وقوع سیلاب لذا از شهروندان درخواست می شود از نزدیک شدن، تردد و استقرار و تجمع در حاشیه رودخانه ها، مسیلها، آبراه ها و دیگر تاسیسات آبی و نقاط پر خطر حتی رودخانه های فاقد آب جدا خودداری کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از شهروندان درخواست می شود ضمن خارج کردن ادوات و ماشین آلات پیمانکاری از بستر و حریم رودخانه ها موارد ایمنی را گکاملا رعایت کنند.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn