https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173809
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۲
20 بازدید

چاپ خبر در چارچوب هفته بیست و ششم  لیگ برتر فوتبال تیم پیکان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین میزبان آلومینیوم اراک بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان حسینی به پایان رسید. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز […]

image_pdfimage_printچاپ خبر

در چارچوب هفته بیست و ششم  لیگ برتر فوتبال تیم پیکان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه پاس قوامین میزبان آلومینیوم اراک بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان حسینی به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و در نیمه دوم نیز موقعیت‌های ۲ تیم راهی به دروازه‌ها پیدا نکرد و در حالی که تصور می‌شد این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد در دقیقه ۸۲ کرنر ارسال شده توسط امین جهانکن را عارف حاجی عیدی با ضربه سر وارد دروازه دیناروند سنگربان پیکانی‌ها کرد.

آلومینیوم اراک با این پیروزی ۳۴ امتیازی شد و در رده هشتم لیگ برتر قرار گرفت. پیکان نیز با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn