https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :173854
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
10 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت در نشست خبری بعد از بازی با تیم پرسپولیس با تشکر از هواداران تیم اظهار کرد: هواداران در ایجاد شرایط فوق العاده تیم را تنها نگذاشتند و از آنان تقدیر می‌کنم. وی با بیان اینکه قول می‌دهیم که در اولین فرصت این باخت را جبران […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی صداقت در نشست خبری بعد از بازی با تیم پرسپولیس با تشکر از هواداران تیم اظهار کرد: هواداران در ایجاد شرایط فوق العاده تیم را تنها نگذاشتند و از آنان تقدیر می‌کنم.

وی با بیان اینکه قول می‌دهیم که در اولین فرصت این باخت را جبران کنیم افزود: قول می‌دهیم که این بدهی را به هواداران صاف کنیم.

وی با اظهار اینکه آن گونه که باید در نیمه اول کیفیت لازم را نداشتیم، شجاعت و کیفیت را برای شکست دادن پرسپولیس صدر اول جدولی نداشتیم، گفت: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم شرایط به نفع ما رقم خورد و به گل رسیدیم اما به دلیل تجربه بازیکنان حریف امتیاز را از دست دادیم.

صداقت با بیان اینکه تیم پرسپولیس بعد از ۱۰ نفره شدن به لاک دفاعی رفت، گفت: باید بیشتر کار کنیم تا از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران با عنوان یکی از شرایط بازیکنان راضی هستیم، گفت: ما باید با همین شرایط مسابقات را ادامه بدهیم و در پنجره نقل و انتقالی زمان برای ترمیم خواهیم داشت و اگر لازم شد برای تعویض و جابجایی بازیکن اقدام کنیم.

مربی تیم نساجی مازندران درباره شرایط داوری گفت: با شرایطی که سازماندهی که و فدراسیون فوتبال ایجاد کرد کادر فنی نمی‌تواند زیاد در کار داوری دخالت کند و همیشه به مسائل داوران احترام گذاشتیم و اکنون نیست تمکین می‌کنیم.

تیم نساجی با نتیجه دو بر یک برابر تیم پرسپولیس شکست خورد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn