https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :174037
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱:۱۸
26 بازدید

اکانت اینستاگرامی سینما کتاب در مطلبی نوشت: یک منبع آگاه ضمن تأیید این خبر، به برنامه تلویزیونی «صبح بخیر آمریکا» گفت که این زوج هنری پس از بررسی تمامی موارد مورد اختلاف، درباره طلاق خود به توافق رسیدند.     به گزارش تارنمای «تی‌ام‌زی»، با توجه به توافق نهایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری، با […]

اکانت اینستاگرامی سینما کتاب در مطلبی نوشت: یک منبع آگاه ضمن تأیید این خبر، به برنامه تلویزیونی «صبح بخیر آمریکا» گفت که این زوج هنری پس از بررسی تمامی موارد مورد اختلاف، درباره طلاق خود به توافق رسیدند.

 

طلاق یک ایرانی از همسر مشهورش نهایی شد

 

به گزارش تارنمای «تی‌ام‌زی»، با توجه به توافق نهایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری، با امضای قاضی دادگاه، فرآیند جدایی آنها رسمی خواهد شد. سام اصغری پس از تنها ۱۴ ماه زندگی مشترک با بریتنی اسپیرز، هشت ماه پیش درخواست جدایی از این خواننده پاپ را به دادگاهی در لس‌آنجلس ارائه کرد.

 

سام اصغری، بازیگر و مدل ایرانی‌تبار، دلیل درخواست خود را «اختلافات آشتی‌ناپذیر» با همسرش اعلام کرد. او همچنین خواستار دریافت نفقه از بریتنی اسپیرز و کلیه هزینه‌های حقوقی و تیم وکالت خود شده بود.

 

سام اصغری پس از ارائه درخواست طلاق، در بیانیه‌ای که در حساب کاربری خود در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، گفت: «پس از شش سال عشق و تعهد به یکدیگر، من و همسرم تصمیم گرفتیم به سفر مشترک خود پایان دهیم. ما به عشق و احترامی که نسبت به یکدیگر داریم، ادامه خواهیم داد. برای همدیگر آرزوی بهترین ها را دارم.»

 

اسپیرز، چند روز بعد، بیانیه‌ای طولانی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و ضمن تأیید خبر جدایی، گفت که نیازی نمی‌بیند که در این زمینه توضیح‌ دهد زیرا زندگی شخصی او ارتباطی به کسی ندارد.

 

خبر نهایی شدن جدایی بریتنی اسپیرز و سام اصغری در شرایطی اعلام می‌شود که آنها هنوز بصورت رسمی در این باره اظهارنظری نکردند.

 

هرچند که ظاهرا زندگی زناشویی این ز‌وج هنری پیشین عاشقانه بود، ولی به گفته منابع مطلع، آنها اختلافات زیادی داشتند و دوران سختی را پشت سرگذاشتند

 

این روزها نیز بریتنی با مشکلات حاد روانی دست و پنجه نرم می‌کند ‌و خروج او به صورت نیمه برهنه از هتل محل اقامتش در لس‌آنجلس در حالی که پتویی دور خود پیچیده بود و بالشی را در آغوش گرفته بود طی روزهای گذشته خبرساز شده بود.

 

گفته می‌شود پس از آن بریتنی در راهروی اتاق خود فریاد می‌کشید و «خارج از کنترل» بود و چندین مهمان فکر می‌کردند که او دچار اختلال روانی شده است، بنابراین با اورژانس تماس گرفتند.

 

امدادگران حدود ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه صبح رسیدند و با بریتنی که بالشی را در آغوش گرفته بود و پتویی به دور خود پیچیده بود، در خارج از هتل مواجه شدند. او سوار آمبولانس نشد و در نهایت با محافظ خود و بدون دوست پسر جدیدش پل ریچاردز رفت. همچنین این روزها شایعه‌هایی مبنی بر بارداری بریتنی ۴۳ ساله به گوش می‌رسد.

برترین ها

+

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn