https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :174122
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۰۷
18 بازدید

تیم پرسپولیس امشب از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی رفت که این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد. برای پرسپولیس در این بازی اوستون ارونوف دو بار در دقایق ۶ و ۷۰ گلزنی کرد و تک گل تیم میزبان را نیز امیرمحمد […]

تیم پرسپولیس امشب از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی رفت که این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود پرسپولیس خاتمه پیدا کرد.

برای پرسپولیس در این بازی اوستون ارونوف دو بار در دقایق ۶ و ۷۰ گلزنی کرد و تک گل تیم میزبان را نیز امیرمحمد هوشمند در دقیقه ۵۹ به ثمر رساند. در این بازی سروش رفیعی در دقیقه ۵۰ از زمین بازی اخراج شد تا تیم اوسمار حدود ۴۰ دقیقه ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۶ امتیازی شد و موقتا صدرنشین شد. نساجی نیز با این شکست ۲۲ امتیازی باقی ماند تا با قرار گرفتن در رده چهاردهم همچنان در منطقه سقوط قرار داشته باشد.  

ترکیب نساجی: لوان پولی، وحید محمدزاده، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، فرزاد زامهران، منصور باقری (۴۶- مهرداد عبدی)، محمد عباس‌زاده (۴۶- محمدرضا آزادی)، امیرحسین سام‌دلیری (۴۶- صابر حردانی)، امیرمحمد هوشمند، محمدرضا حسینی و محمدرضا عباسی.

پرسپولیس ۱۰ نفره صدرنشین شد/ رقص لزگی سرخ‌ها در مازندران

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (۶۴- سینا اسدبیگی)، اوستون ارونوف (۹۰- سعید صادقی)، وحید امیری (۹۰ محمد خدابنده‌لو ) و عیسی آل‌کثیر (۸۶- فرشاد فرجی).

پرسپولیس ۱۰ نفره صدرنشین شد/ رقص لزگی سرخ‌ها در مازندران

داور: موعود بنیادی‌فر

بازی در نیمه نخست با نمایش هجومی دو تیم آغاز شد و این پرسپولیس بود که توسط استون اورونوف به گل اول رسید. در دقیقه ۶ پاس وحید امیری در پشت محوطه جریمه نساجی به ستاره ازبک رسید و شوت اورونوف پس از برخورد به پولی دروازه‌بان نساجی به گل اول پرسپولیس تبدیل شد.

در دقیقه ۱۴ پرسپولیس می‌توانست به گل دوم هم برسد اما اورونوف این بار قدر پاس زیبای آل‌کثیر را ندانست و در مصافی تک به تک با پولی توپ را به بیرون زد.

شوت سروش رفیعی در دقیقه ۲۲ توسط پولی دفع شد.

ضربه کاشته مهدی ترابی در دقیقه ۲۷ به شکل خطرناکی از کنار دروازه‌ نساجی به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۷ مسعود ریگی روی کار گروهی پرسپولیسی‌ها در موقعیت گل قرار گرفت و ضربه این بازیکن را دروازه‌بان نساجی دفع کرد.

پولی باز هم ناجی نساجی شد و در دقیقه ۴۵ درحالیکه آل‌کثیر روی پاس فرار ترابی در موقعیت گل قرار داشت شوت مهاجم پرسپولیس را با پا دفع کرد تا اختلاف بیشتر نشود و درنهایت پرسپولیس با تک گل اورونوف برنده نیمه اول شد.

در دقیقه ۵۱ سروش رفیعی که در نیمه نخست یک کارت زرد از داور گرفته بود با خطا روی بازیکن نساجی کارت زرد دوم را گرفت و با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

با ۱۰ نفره شدن پرسپولیس کار این تیم سخت شد و در دقیقه ۵۹ امیرمحمد هوشمند روی شوت سنگین از پشت محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه ۶۹ استون اورونوف روی ضد حمله و فرار پشت مدافعان در محوطه جریمه نساجی با پولی تک به تک شد و گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در ادامه حملات نساجی برای جبران نتیجه راه به جایی نبرد تا پرسپولیس در نهایت با نتیجه ۲ بر یک برنده بازی شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn