https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :174138
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۳:۳۳
15 بازدید

به گزارش نبض بازار،کرمان موتور بار دیگر با خبر خوشی برای علاقمندان به خودرو‌های شاسی‌بلند و آفرود حاضر شده است. از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ شرایط ثبت نام اقساطی پیکاپ پرقدرت پیکاپ کی ام سی T ۸ فراهم شده است. این فرصت به شما امکان می‌دهد تا ضمن بهره‌مندی از مزایای خرید اقساطی صاحب یکی […]

به گزارش نبض بازار،کرمان موتور بار دیگر با خبر خوشی برای علاقمندان به خودرو‌های شاسی‌بلند و آفرود حاضر شده است. از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ شرایط ثبت نام اقساطی پیکاپ پرقدرت پیکاپ کی ام سی T ۸ فراهم شده است.

این فرصت به شما امکان می‌دهد تا ضمن بهره‌مندی از مزایای خرید اقساطی صاحب یکی از محبوب‌ترین و قدرتمندترین پیکاپ‌های بازار ایران شوید.

پیکاپ کی ام سی T ۸محصولی از شرکت JAC چین، با طراحی مدرن و عضلانی، کابین جادار و راحت و پیشرانه قدرتمند ۲.۰ لیتری توربو گزینه‌ای ایده‌آل برای رانندگی در هر شرایطی، چه در مسیر‌های شهری و چه در جاده‌های آفرود، به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان به ثبت نام اقساطی پیکاپ کی ام سی T ۸ می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت کرمان موتور یا نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر کشور، از شرایط و مدارک مورد نیاز و همچنین مبلغ پیش‌پرداخت و اقساط باخبر شوند.

در این طرح فروش اقساطی، مبلغ پیش‌پرداخت برای متقاضیان ۹۹۷ میلیون تومان تعیین شده است. متقاضیان می‌توانند با پرداخت این مبلغ و ارائه مدارک مورد نیاز، نسبت به ثبت نام و انتخاب زمان تحویل خودروی خود اقدام کنند.

آغاز طرح فروش اقساطی پیکاپ کی ام سی T ۸ از امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول اقساط

منبع:کرمان موتور

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn