https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :174160
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۰۷
10 بازدید

جلال رضوی‌مهر در گفت‌وگو با نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: به دادستان استان فارس یادآوری کنید که اجرای حدود و تذکر در رابطه با رعایت مسائل شرعی برای آحاد جامعه موجب عدم تعطیلی حکم الهی خواهد شد. جلال رضوی‌مهر در گفت‌وگو با نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: به دادستان استان فارس یادآوری کنید که اجرای […]

جلال رضوی‌مهر در گفت‌وگو با نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: به دادستان استان فارس یادآوری کنید که اجرای حدود و تذکر در رابطه با رعایت مسائل شرعی برای آحاد جامعه موجب عدم تعطیلی حکم الهی خواهد شد.

جلال رضوی‌مهر در گفت‌وگو با نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: به دادستان استان فارس یادآوری کنید که اجرای حدود و تذکر در رابطه با رعایت مسائل شرعی برای آحاد جامعه موجب عدم تعطیلی حکم الهی خواهد شد.

 

در پی مسمومیت ۲۹ پزشک در شیراز با الکل، رئیس مجمع نمایندگان طلاب در گفت‌وگوی تلفنی با حجت‌الاسلام دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس خواستار اجرای حدود و تذکر در رابطه با رعایت مسائل شرعی از سوی دادستان استان شد.

 

جلال رضوی‌مهر در این گفت‌وگوی تلفنی خواهان پیگرد قانونی مصرف مشروبات الکلی از سوی ۲۹ پزشک شیرازی شد و گفت: تقاضای ما از جنابعالی این است که با پیگیری قانونی به عنوان یک وظیفه شرعی جلوی تکرار این قبیل حوادث حرمت‌شکنانه را گرفته و به دادستان محترم استان فارس یادآوری کنید که اجرای حدود و تذکر در رابطه با رعایت مسائل شرعی برای آحاد جامعه موجب عدم تعطیلی حکم الهی خواهد شد و امیدواریم با عاملین و مسببین برخورد شود.

 

لطف‌الله دژکام نیز در این گفت‌وگو گفت: بنده در خطبه‌های نماز جمعه هم یادآور این مسئله شده و در تماسی تلفنی با دادستان شیراز نیز بیان کردم که شما موظف هستید آنچه که قانون مشخص کرده است را اجرا کنید که خدای نکرده بی‌اعتنایی به حدود الهی نشود و البته این مسئول قضایی پاسخ داد که قانونا باید با بینه یا اقرار یا شواهد به طور جداگانه این موضوع اثبات و تصمیم گیری شود و بنده مجددا بر پیگری مسئله و اجرای عادلانه احکام الهی تأکید کردم.

خبرآنلاین

+

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn