https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :174180
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۴۷
44 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به تاکیدی که داشتیم مبنی بر این که تحت هیچ شرایطی عقب ننشینیم، در ابتدای نیمه دوم یک مقدار عقب نشستیم.  به گزارش آفتاب نو،محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن،‌ پس از شکست ۲ بر یک شاگردانش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: با توجه به تاکیدی که داشتیم مبنی بر این که تحت هیچ شرایطی عقب ننشینیم، در ابتدای نیمه دوم یک مقدار عقب نشستیم. 

به گزارش آفتاب نو،محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن،‌ پس از شکست ۲ بر یک شاگردانش مقابل استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: در ابتدای صحبت‌هایم به تیم استقلال و هوادارانش تبریک و به بازیکنان تیم خودم خدا قوت می‌گویم. فکر می‌کنم بازی با کیفیتی بود و کسانی که این بازی را دیدند ضرر نکردند. در رابطه با جریان بازی هم طبق استراتژی و برنامه‌ریزی بازی کردیم.

او ادامه داد: در نیمه اول هم بازی همانطور که می‌خواستیم پیش رفت و می‌دانستیم استقلال در ارسال‌های از کنارین تیم خوبی است و خوب هم ایجاد موقعیت می‌کند. سعی داشتیم محورها را ببندیم و در انتقال‌ها هم سریع و خوب عمل کردیم. در نیمه دوم اما ۱۵ تا ۲۰ دقیقه اول را از دست دادیم. با توجه به تاکیدی که داشتیم تحت هیچ شرایطی عقب ننشینیم، یک مقدار عقب نشستیم.

او ادامه داد: پیش از گل اول استقلال، تعویض‌های ما آماده انجام بودند اما توپ حدودا دو دقیقه و نیم از جریان بازی خارج نشد و ما گل اول را دریافت کردیم. بعد از آن اما فوتبال درستی بازی کردم و طبیعی است وقتی که از موقعیت‌های خود استفاده نمی‌کنید، به تیم حریف اجازه می‌دهید گل بزند. ضمن اینکه امروز استقلال دو گل فوق العاده زد و نشانگ سطح بالا و کیفیت خوب بازیکنان خارجی این تیم بود. خصوصا گل دوم این تیم که فوق‌العاده بود و من حتی در صحنه رد شدن توپ از بازیکن ۱۹ ساله خودمان هم کسی را مقصر نمی‌دانم.

سرمربی ذوب‌آهن تاکید کرد: این وظیفه ما است که به بازیکنان جوان فرصت بازی دهیم و از همه نفرات تیم راضی هستم، البته معتقدم که نتیجه تساوی عادلانه بود و ما مستحق باخت نبودیم. در دو، سه موقعیت می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم و این بازی امروز ما نشان داد که چرا ذوب‌آهن بهترین تیم در بازی‌های خارج از خانه است. من می‌توانستیم بعد از گل تیم را عقب بکشیم اما این کار را نکردیم و تا آخرین دقیق سعی داشتیم به سمت دروازه استقلال حمله کنیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم.

او گفت: من از عملکرد تیم راضی هستم و طبیعی است استقلالی که در کورس قهرمانی است، در این بازی به کمک فشار هواداران خود تا آخرین لحظه برای پیروزی تلاش کند و من هم از هواداران تیم خودم تشکر می‌کنم.

ربیعی درباره درگیری امید حامدی‌فر، هافبک استقلال با رضایی بازیکن تیم ذوب‌آهن در انتهای بازی، گفت: من آن صحنه را ندیدم و فقط شنیدم که چنین اتفاقی رخ داده است. با شنیده‌ها قضاوت نمی‌کنم و رسیدگی به این موضوع را به باشگاه و ناظر می‌سپارم.

“شما ۸ بازی مقابل استقلال داشته‌اید که ۵ بازی باخته‌اید” محمد ربیعی در واکنش به این موضوع توضیح داد: چون اسم محمدرضا ربیعی برادرم در این نشست آمد،‌ برای او در تیم شهرداری نوشهر آرزوی موفقیت دارم. در رابطه با این موضوع هم بگویم که سال قبل در همین استادیوم آزادی تیم ما که مس رفسنجان بود بازی بسیار خوبی انجام داد ولی نتیجه صفر، صفر شد و ما سه موقعیت خوب را گل نکردیم. زمانی که آقای مجیدی هم سرمربی استقلال بود، اینجا ۳ بر ۲ باختیم که فوتبال بسیار خوبی بود. بضاعت تیم‌هایی که داشته‌ام همین بوده اما همواره سعی داشته‌ام به پیروزی برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم دارد برای فصل بعد یک تیم با بضاعت بیشتر انتخاب کند، اظهار کرد: وظیفه فعلی من این است که شرایط ذوب‌آهن را نسبت به فصل قبل بهتر کنیم. شاید اگر بدشانسی و مصدومیت‌ها نبود و بازیکنان سرباز خودم را نمی‌دادم، نتایج بهتر در فصل دوم می گرفتیم. الان ناراحتم چون نتایج نیم فصل دوم برای خود من قابل قبول نیست. البته فوتبالی که تیم من بازی کرد خیلی بهتر از نتیجه بود. متاسفانه در نیم فصل دوم هم مصدومیت‌هایی داشتیم که دست ما را خالی کرد. این فصل تمام شود، من خیلی دوست دارم این باشگاه ریشه‌دار به حالت بسیار خوبی که در گذشته داشت برسد و این موضوع به حمایت کارخانه ذوب‌آهن نیاز دارد.

ربیعی درباره هجمه‌هایی که بعد از باخت تیمش مقابل نساجی به وی وارد شد نیز توضیح داد: من وارد حواشی نمی‌شوم و مشکلی با اینکه قضاوت شوم ندارم. اگر من خلاف بازی جوانمردانه پیش رفتم باید مجازات شوم اما من کار خودم را به درستی انجام می‌دهم. من به عنوان مربی احترام همه را نگه می‌دارم تا احترامم حفظ شود. به خودم اجازه نمی‌دهم درباره همه صحبت کنم و الان هم فقط به چهار بازی آینده فکر می‌کنم تا با ذوب آهن بهترینن تیجه را بگیریم.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn