https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :174182
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۴:۵۳
10 بازدید

معضل بدقولی تلویزیون بعد از برنامه «هفت» گریبان یک سریال تلویزیونی را گرفته است. چندی پیش  یک بدقولی کنداکتوری درباره برنامه «هفت» رقم خورد و باعث شد این برنامه تلویزیونی با یک هفته تأخیر روی آنتن برود. مدیریت کنداکتور تلویزیون مقوله‌ای است که از هر جهت اهمیت دارد، روزی برای چینش ترکیب پخش سریال‌ها و برنامه‌ها این […]

بدقولی کنداکتوری تلویزیون با رخنه شبکه یک ادامه دارد

معضل بدقولی تلویزیون بعد از برنامه «هفت» گریبان یک سریال تلویزیونی را گرفته است. چندی پیش  یک بدقولی کنداکتوری درباره برنامه «هفت» رقم خورد و باعث شد این برنامه تلویزیونی با یک هفته تأخیر روی آنتن برود.

مدیریت کنداکتور تلویزیون مقوله‌ای است که از هر جهت اهمیت دارد، روزی برای چینش ترکیب پخش سریال‌ها و برنامه‌ها این مدیریت ضرورت دارد و روزی هم برای جلوگیری از بدقولی کنداکتوری، این مدیریت لازم است، البته این بدقولی‌ها مسبوق به سابقه بوده که بارها سریال بدقولی‌های تلویزیون را برای پخش سریال و برنامه حتی حضور مجری‌ای خاص اتفاق افتاده است.

در سطح گسترده‌ای اعلام شد سریال «رخنه» جدیدترین مجموعه تلویزیونی به کارگردانی علی غفاری از شنبه ۱۵ اردیبهشت‌‌ماه روی آنتن می‌رود اما در عینِ آرامش و بدون هیچ عذرخواهی از مخاطبان، با بهانه پخش دو قسمت پشت صحنه «نون‌خ» در ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت‌ماه پخش سریال به سه‌شنبه ۱۸ فروردین‌ماه موکول شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn