https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :174195
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۵:۱۸
14 بازدید

در حالی که مقامات حماس به طور یک جانبه توافق صلح پیشنهادی میانجیگران مصری و قطری را قبول کرده است، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای تن دادن حماس به شروط تحمیلی این رژیم از زمین و هوا حمله به شرق شهر رفح در جنوب غزه را آغاز کرده‌اند. در همین ارتباط، رسانه عبری هاآرتص دوشنبه […]

چند شهید و مجروح پس از حمله اشغالگران به رفح

در حالی که مقامات حماس به طور یک جانبه توافق صلح پیشنهادی میانجیگران مصری و قطری را قبول کرده است، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای تن دادن حماس به شروط تحمیلی این رژیم از زمین و هوا حمله به شرق شهر رفح در جنوب غزه را آغاز کرده‌اند.

در همین ارتباط، رسانه عبری هاآرتص دوشنبه شب گزارش داد که یک حمله زمینی غافلگیرکننده اکنون در شرق رفح در حال انجام است. این رسانه صهیونیستی ادامه داد که حرکت تانک‌ها تحت پوشش توپخانه سنگین به سمت سنگرهای تجمعی حماس در حال انجام است.


آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی

 با آغاز مرحله اول حمله اسرائیل به شهر رفح و اعلام رسمی پیشین ارتش یمن درباره فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری هر لحظه بر حلقه محاصره دریایی و تجاری این رژیم افزوده می‌شود.

پایگاه خبری انصارالله گزارش داد که نیروهای مسلح یمن همزمان با آغاز حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح از فعال سازی مکانیسم بند دوم مرحله چهارم درگیری با رژیم صهیونیستی خبر داد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn