https://www.aftabno.ir

شناسه خبر :174225
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۶:۲۱
243 بازدید

جامعه ورزشی آفتاب نو:   این تصویر دست کم ده میلیارد جریمه دارد با عرض سلام. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک خانم در حاشیه‌ی تمرین استقلال، در حال بوسیدن دست بازیکن شماره‌ی نامأنوس پنجاه و پنج است. شاید بگویید آماندا همسر رافائل سیلوا است؛ پس این دست‌بوسی منافی عفت محسوب نمی‌شود. از […]

جامعه ورزشی آفتاب نو:

 

این تصویر دست کم ده میلیارد جریمه دارد

مدافع استقلال برای این عکس باید تا ابد محروم شود!

با عرض سلام. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک خانم در حاشیه‌ی تمرین استقلال، در حال بوسیدن دست بازیکن شماره‌ی نامأنوس پنجاه و پنج است. شاید بگویید آماندا همسر رافائل سیلوا است؛ پس این دست‌بوسی منافی عفت محسوب نمی‌شود. از قضا همین فکرها را کرده‌اید که وضع به این‌جا رسیده. حال تا بیش از این همه چیز را حمل بر صحت نکرده‌اید، چند نکته را برای‌تان سروش می‌کنم.

یک- سلمنا آماندا همسر شرعی و قانونی رافائل است اما آخر این چه گوشواره‌ای است که انداخته؟  برای هر گوش صد میلیون جریمه حساب کنیم، در این کسادی بازار برای خودش پولی می‌شود!

دو- آن طور که از عکس برمی‌آید، خانم آماندا نه فقط عینک دودی زده بلکه از فرق سر تا نوک پا سیاه پوشیده. اولاً سیاه‌نمایی از این واضح‌تر؟ ثانیاً از کجا معلوم همسر سیلوا با این پوشش نمی‌خواسته که در ماجراهای اخیر با مردم ایران هم‌دردی کند؟ 

سه- در عکس یک دختربچه دیده می‌شود که با این وجنات، همان بهتر از همین بچگی جریمه‌ش کنیم. شاید مسؤلین خودشان ندانند که دارند این دختر خردسال را دقیقاً به خاطر ارتکاب کدام جرم جریمه می‌کنند ولی دخترک که بزرگ‌تر شد، خودش می‌فهمد!

چهار- با احتساب سایه‌ی سیلوا روی شیشه عکس پنج تا مرد دارد که نامردها همه‌شان هم چهارچشمی به یک نقطه خیره شده‌اند.

پنج- به زعم من حتی کله‌ی کچل رافائل سیلوا هم تحریک‌آمیز محسوب می‌شود؛ البته هم برای مردها و هم‌تر برای زن‌ها! آخر این چه کله‌ای است؟

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

پ
برچسب ها:
اعلام زمان واریز حقوق مددجویان بهزیستی و کمیته امداد+ جزئیات اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم‌تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند حرکت زن سپهر حیدری به سمت لخت شدن کامل!/عکس شرط عجیب استراماچونی برای سرمربیگری تراکتوری‌ها! سیل مشکل جدی در خط تولید مدیران خودرو ایجاد نکرد
نظرات و تجربیات شما
نام:
ایمیل:
سایت شما:
* نظری شما:
advanced-floating-content-close-btn