کد خبر : 177203
تاریخ انتشار : جمعه 21 اردیبهشت 1403 - 14:58

پیگیری و حل مشکلات تامین آب کشاورزان استان قزوین جای قدردانی دارد 

پیگیری و حل مشکلات تامین آب کشاورزان استان قزوین جای قدردانی دارد 

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزارشد اظهارداشت: همه نمازگزاران را تقوای الهی دعوت می کنیم و امیدواریم در همه شئون زندگی این تقوی را رعایت کنیم تا سعادتمند شویم. خضری تصریح کرد: با اقدامات

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های نماز جمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزارشد اظهارداشت: همه نمازگزاران را تقوای الهی دعوت می کنیم و امیدواریم در همه شئون زندگی این تقوی را رعایت کنیم تا سعادتمند شویم.

خضری تصریح کرد: با اقدامات دولت شاهد دستاوردهای خوبی در حوزه اقتصاد کشور هستیم و از سوی صندوق بین المللی پول هم رشد اقتصاد ایران تایید شده است.

وی اضافه کرد: در دولت‌های قبل رشد اقتصادی کشور زیر یک درصد و امروز حدود شش درصد است که نشان می دهد برنامه های تدوین شده درحال به نتیجه رسیدن است.

حجت الاسلام خضری تصریح کرد: اخیرا مشکلاتی در زمینه تامین آب کشاورزی داشتیم که وزارت نیرو با پیگیری توانست این مشکل را حل کند که جای تشکر دارد و امیدواریم این روند تداوم یابد تا کشاورزان انگیزه برای تولید بیشتری داشته باشند.

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: تاکید رهبری بر مشارکت مردم در امور نتایج خوبی دارد و می تواند موفقیت هایی در عرصه های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ایجاد کند و خوشبختانه رویکرد دولت رفع تبعیض و مشارکت دادن مردم در امور است هرچند برخی مانع تراشی می کنند.

پیگیری و حل مشکلات تامین اب کشاورزان استان قزوین جای قدردانی دارد 

حجت الاسلام خضری بیان کرد: امروز برای شکوفایی اقتصاد کشور که نبردی مهم است باید فعالیت تعاونی ها تقویت شود و مردم همه کارها را بر عهده بگیرند تا شاهد روانی امور باشیم.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: امروز باید تعاونی ها، بخش خصوصی و تشکل های مردمی، اتاق های بازرگانی قدرتمند شده و وارد کارهخای اقتصادی شوند و مردم را در سئود تولید سهیم کنند تا از بحران خارج شویم.

حخضری با اشاره به حوادث منطقه و تظارات دانشجویان غربی اظهارداشت: در نامه رهبری که سال ها پیش به جوانان و دانشجویان آمریکایی نوشتند خواستند حس حقیقت جویی را در قلب های آنها زنده و مشتاق تر کنند و امروز این بیداری دانشجویان به گونه ای است که سردمداران این کشور را نگران کرده است.

وی اظهارداشت: نسل جوان آمریکا که در فضای مجازی متولد شده وجسور است می تواند ساختارها را به هم می ریزد و نامه رهبری امروز به منصه ظهور رسیده و عملی شده و درحالی که غرب دنبال اسلام هراسی است اما شاهدیم که پس از طوفان الاقصی موج نهضت جهانی قرآنی در غرب هم به راه افتاده است.

امام جمعه موقت قزوین اظهارامیدواری کرد با بیداری ملل جهان شاهد نابودی رژیم اشغالگر قدس و آزادی مردم غزه و فلسطین شویم.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn