کد خبر : 177913
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 13:25

ویژگی های رعب آور شکارچی جدید پهپادها ملقب به آسمان سرخ+ عکس

ویژگی های رعب آور شکارچی جدید پهپادها ملقب به آسمان سرخ+ عکس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه به نقل از interesting engineering ،شرکت Elbit Systems از جدیدترین سیستم دفاع هوایی خود رونمایی کرده است که می تواند آسمان را تا ۴.۳۵ مایل (۷ کیلومتر) و ۱۵۰۰۰ فوت (۴۵۷۲ متر) پاکسازی کند. شکارچی جدید پهپادها یا Red sky یک سامانه دفاع هوایی بسیار کوتاه برد تاکتیکی (VSHORAD)

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه به نقل از interesting engineering ،شرکت Elbit Systems از جدیدترین سیستم دفاع هوایی خود رونمایی کرده است که می تواند آسمان را تا ۴.۳۵ مایل (۷ کیلومتر) و ۱۵۰۰۰ فوت (۴۵۷۲ متر) پاکسازی کند. شکارچی جدید پهپادها یا Red sky یک سامانه دفاع هوایی بسیار کوتاه برد تاکتیکی (VSHORAD) است که برای محافظت در برابر تهدیدات هوایی در ارتفاع پایین طراحی شده است.

سیستم آسمان سرخ چیست؟ 

منظور از Red Sky VSHORAD از Redrone – یک راه حل جنگ الکترونیک است که برای شناسایی، مکان یابی و خنثی کردن سیستم های هوایی بدون سرنشین طراحی شده است.Redrone Elbit از رادار DAiR، حسگرهای هوش سیگنال (SIGINT)، RF Jammer و محموله الکترواپتیکال COAPS-L (EO) تشکیل شده است.

علاوه بر این، شامل پرتاب کننده های موشک ضد هوایی نیز می شود.

این سیستم که برای شناسایی، مختل کردن و خنثی کردن پهپادها طراحی شده است، تصویری قابل اعتماد و بی‌درنگ از وضعیت هوایی ارائه می‌کند و می‌تواند از نفوذ پهپادها به مکان‌های حساس جلوگیری کند. سامانه رادار قابلیت شناسایی چندین هدف را به صورت همزمان دارد.

همچنین دارای یک مسدود کننده است که می تواند پهپادهای موجود در محدوده خود را غیرفعال کند

ویژگی های قاتل 

مجموعه Elbit Systems همچنین پیکربندی hard kill را در کنار Red Sky ارائه می دهد. این پیکربندی‌های کشتار سخت از ایستگاه‌های تسلیحات کنترل‌شده از راه دور تا برجک‌های دفاع هوایی را شامل می‌شود.

اولین راه حل ارائه شده در کنار Red Sky، TORC 30 – Advanced Air Defense Turret است.

سامانه TORC 30 شامل یک پهپاد ضد کشتار نرم، موشک های IR و توپ ضد هوایی با سرعتی است که می تواند ۶۰۰ گلوله را در دقیقه شلیک می کند.

Untitled-design-8

سیستم Red sky همچنین برای استفاده از قابلیت های برد کامل موشک MANPADS پیکربندی شده است. این سیستم را می توان برای پرتاب موشک هایی مانند GROM، IGLA-S، SA-16/14، Mistral یا Stinger تغییر داد.

راه حل سوم در کنار VSHORAD ایستگاه های سلاح کنترل از راه دور (RCWS) است که می تواند برای بهبود دقت سلاح و مسلسل یکپارچه شود.

این سیستم همچنین ادعا می کند که “تیراندازی هوشمند” را ارائه می دهد – به این معنی که فقط پس از تأیید هدف فعال می شود. این راه حل همچنین قابلیت پارازیت در برابر پهپادها را فراهم می کند.

برخی از مزایای کلیدی دیگر شکارچی جدید پهپادها

همان طور که گفته شد این سیستم می تواند توسط یک کاربر از راه دور اداره شود، پس ثابت می کند که یک سیستم دفاعی کشنده است.

این سیستم این قابلیت را ارائه می دهد که از پهپاد استفاده نماید و از فرود ایمن آن اطمینان حاصل کند. می تواند به صورت شبانه روزی و در هر شرایط آب و هوایی کار کند.

با توجه به استفاده روزافزون از پهپادها در سرتاسر جهان در شرایط جنگی، این سیستم می تواند کمک بزرگی در محافظت در برابر تهدیدات باشد.

همچنین در مقایسه با سایر سامانه‌ها و موشک‌های اصلی دفاع هوایی که در حال حاضر استفاده می‌شوند، می‌تواند جایگزین کم‌هزینه‌ای باشد.


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn