کد خبر : 177971
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 22:40

ستاره پرسپولیس ۳ ساله تمدید می‌کند/ بیرانوند قید ۶۰ میلیارد را زد

یک تیم پولدار برای فصل آینده به علیرضا بیرانوند پیشنهاد ۶۰ میلیاردی داد اما این بازیکن قصد دارد در پرسپولیس بماند و قرار است قراردادش را تا ۴ فصل دیگر تمدید کند.

لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده و دو تیم پرسپولیس و استقلال برای گرفتن جام قهرمانی با هم می‌جنگند. با این حال تیم‌های مختلف و به خصوص تیم‌هایی که تقریبا بازی‌های باقی مانده آن‌ها اهمییت زیادی ندارد، خیلی زود وارد بازار نقل و انتقالات شدند و از همین حالا به دنبال جذب ستاره‌های مدنظر خود برای فصل آینده هستند. هرچند در این اوضاع و شرایط پول حرف اول را می‌زند و معمولا بازیکنان خوب به تیمی می‌روند که دریافتی بیشتری داشته باشند، بعضی اوقات موقعیت آن بازیکن در تیمش، محبوبیت بین هواداران و البته حضور در تیمی مثل پرسپولیس و استقلال به پول ارجحیت پیدا می‌کند.

علیرضا بیرانوند گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که بعد از دو سال حضور در فوتبال بلژیک و پرتغال، در تابستان دو سال قبل دوباره پرسپولیس برگشت، بدون تردید بهترین گلر چند سال اخیر فوتبال ایران بوده و کمک زیادی به قهرمانی‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر کرده است. علیرضا که دیگر باتجربه شده، موقعیت ویژه ای در پرسپولیس دارد و شاید بتوان او را محبوب ترین چهره بین بازیکنان پرسپولیس دانست. علیرضا بعد از اختلاف با درویش در تابستان قبل، قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد و حتی خبر پیشنهاد سنگین استقلال به این بازیکن چند روزی همه فوتبال ایران را درگیر کرد.

بیرانوند ستاره مهمی‌در فوتبال ایران به حساب می‌آید و اگر به استقلال می‌رفت، مثل ماجرای انتقال‌هاشمی‌نسب از پرسپولیس به استقلال مثل بمب در فوتبال ایران می‌ترکید. با وجود فسخ قرارداد و پیشنهاد فوق سنگین استقلال به بیرانوند، علیرضا ترجیح داد قرارداد جدیدی با پرسپولیس ببندد و پرسپولیسی بماند. بیرانوند در تابستان گذشته قرارداد دو ساله و جدیدی با پرسپولیس امضا کرد و قرارداد او تا پایان فصل آینده اعتبار دارد. با وجود داشتن قرارداد و اینکه طبق قوانین جدید بازیکن نمی‌تواند بند فسخ در قراردادش داشته باشد، علیرضا بدون رضایت باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند از این تیم جدا شود.

اختصاصی خبرورزشی/ ستاره پرسپولیس ۳ ساله تمدید می‌کند/ بیرانوند قید ۶۰ میلیارد را زد

با این حال طبیعی است که خیلی از تیم‌ها بخواهند بیرانوند را در اختیار داشته باشند تا دروازه تیمشان را بیمه کنند. طی روزهای گذشته یک تیم پولدار لیگ برتری پیشنهاد عجیبی به علیرضا داد. این تیم می‌خواست برای فصل بعد بیرانوند را به خدمت بگیرد و به گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی پیشنهادی ۶۰ میلیارد تومانی برای یک فصل داد. البته تیم مذکور قصد داشت با علیرضا قراردادی ۳ ساله امضا کند و پول بسیار خوبی هم به او می‌داد. پیشنهادی که قطعا خیلی‌ها را وسوسه می‌کند گرفتن ۶۰ میلیارد پول بی دردسر در یک فصل چیزی نیست که به راحتی بشود از کنارش رد شد.

با این حال محبوبیت و موقعیت خاص بیرانوند در پرسپولیس باعث خواهد شد او به غیر از این تیم نتواند در تیم دیگری جز پرسپولیس بازی کند. علیرضا هم ضمن تشکر از پیشنهاد آن تیم لیگ برتری، به آن‌ها پاسخ منفی داد و اعلام کرد نمی‌خواهد از پرسپولیس جدا شود. با وجود اینکه علیرضا هنوز یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، مدیران این باشگاه بعد از صحبت با بیرانوند می‌خواهند قرارداد او را تمدید کنند تا خیال پرسپولیسی‌ها از بابت دروازه تا چند سال آخر راحت شود. شنیده‌های ما حاکی از آن است که به زودی قرارداد بیرانوند با پرسپولیس به مدت ۳ فصل دیگر تمدید خواهد شد و علیرضا تا ۴ سال آینده پرسپولیسی خواهد ماند.

پرسپولیس قطعا نمی‌تواند پول عجیب و غریبی به بیرانوند بدهد ولی علیرضا سقف قرارداد را در پرسپولیس خواهد گرفت. وضعیت مالی پرسپولیس قطعا به خوبی آن تیم متمول نیست و نمی‌تواند قرارداد ۶۰ میلیاردی با ستاره تیمش ببندد. با این حال به طور حتم بازی در تیمی مثل پرسپولیس قابل قیاس با تیم‌های دیگر نخواهد بود و به همین دلیل خیلی از ستاره‌های فوتبال ایران آرزو دارند در این تیم و یا استقلال به میدان بروند. گفتنی است بیرانوند خودش دوست دارد در پرسپولیس بماند و در همین تیم فوتبالش را به پایان برساند. از همین رو خود علیرضا برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مشتاق است و برای این موضوع اعلام آمادگی کرده است. به زودی قرارداد ۳ ساله و جدید بیرانوند آماده خواهد شد و ستاره قرمزها با تمدید قراردادش تا پایان لیگ بیست و هفتم پرسپولیسی خواهد ماند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn