کد خبر : 178212
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 17:34

چراغ سبز یوفا به میزبانی جیرونا از بازی های لیگ قهرمانان

چراغ سبز یوفا به میزبانی جیرونا از بازی های لیگ قهرمانان

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه جیرونا پس از کسب جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، مانعی دیگری که می‌توانست سد راهش برای حضور در این رقابت‌ها شود را هم از سر راه برداشت. طبق گزارش نشریه مارکا؛ ظرفیت کم ورزشگاه مونیسیپال دمونتولیوی (۱۳ هزار و ۴۰۰ نفری) سبب شده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه جیرونا پس از کسب جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا، مانعی دیگری که می‌توانست سد راهش برای حضور در این رقابت‌ها شود را هم از سر راه برداشت.

طبق گزارش نشریه مارکا؛ ظرفیت کم ورزشگاه مونیسیپال دمونتولیوی (۱۳ هزار و ۴۰۰ نفری) سبب شده بود که نگرانی‌هایی بابت احتمال مخالفت یوفا با برگزاری بازی‌‌های لیگ قهرمانان در این ورزشگاه وجود داشته باشد اما گویا یوفا مشکلی نداشته و وضعیت این ورزشگاه را مناسب ارزیابی کرده است.

ورزشگاه خانگی جیرونا در میان ورزشگاه‌های تیم‌های این فصل لالیگا، کمتری ظرفیت را دارد هرچند ظرفیت آن از حداقل گنجایش لازم برای برگزاری لیگ قهرمانان که ۸ هزار نفر است، فراتر است. با این حال باشگاه جیرونا قرار است که یک میلیون یورو صرف بهبود وضعیت توسعه بخش VIP، سالن‌های کنفرانس خبری و زیرساخت‌های مربوط به دسترسی هواداران به ورزشگاه کند. همچنین تمهیداتی هم اندیشیده خواهد شد تا امنیت هواداران تیم‌های میهمان تأمین شود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn