کد خبر : 178391
تاریخ انتشار : شنبه 22 اردیبهشت 1403 - 21:12

هوادار مرا یاد فلومیننزه برزیل انداخت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی هوادار مرا یاد تیم فلومیننزه برزیل می‌اندازد. کیهان ورزشی- اوسمار ویرا پس از برتری ۲ بر صفر مقابل هوادار، اظهار داشت: قبل از هر چیز می‌خواهم به هوادار، سرمربی و بازیکنانش تبریک بگویم. تیم خیلی خوبی بودند و بازی را برای ما خیلی سخت کردند. بازی هوادار مرا یاد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی هوادار مرا یاد تیم فلومیننزه برزیل می‌اندازد.

کیهان ورزشی-

اوسمار ویرا پس از برتری ۲ بر صفر مقابل هوادار، اظهار داشت: قبل از هر چیز می‌خواهم به هوادار، سرمربی و بازیکنانش تبریک بگویم. تیم خیلی خوبی بودند و بازی را برای ما خیلی سخت کردند. بازی هوادار مرا یاد تیم فلومیننزه برزیل می‌اندازد.

وی افزود: پس از بازی قبلی هم گفته بودم شاید این مسابقه موهای مرا سفیدتر کرده و برای یک تا ۲ سال پیرتر شدم. با شانس گل‌هایی که در نیمه اول داشتیم، می‌توانستیم کار را برای خود ساده کرده و خیلی راحت بازی را به سود خود در همان نیمه تمام کنیم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: در روزی که شاید از تاکتیکی خیلی خوب برخوردار نبودیم، برنده شدیم. در بازی‌های آخر خیلی شرایط فشرده و سختی داشتیم. حتی وقتی ۱۰ نفره شدیم هم بازی را به سود برگرداندیم. پس از این چند روز سخت باید استراحت کرده و با ریکاوری مناسب برای بازی‌های بعدی بازگردیم.

اوسمار ادامه داد: شاید آنگونه که می‌خواستیم بازی برای ما پیش نرفت اما بازیکنان با قلب‌شان به هم کمک کردند. حتی نفراتی که خوب بودند به بازیکنانی که خوب نبودند کمک کردند تا بهتر شوند. خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز را به دست آوردیم و ۲ گل هم به ثمر رساندیم تا آماده ۳ بازی پایانی شویم.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn