کد خبر : 179081
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 14:30

تعامل شهرداری با آموزش و پرورش موجب ارتقا فضاهای آموزشی خواهد شد

تعامل شهرداری با آموزش و پرورش موجب ارتقا فضاهای آموزشی خواهد شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: محمد رضا باباحسینی شهردار نسیم شهر گسترش تعامل و هم افزایی در تمامی حوزه ها بخصوص در اجرای قانون بین دو مجموعه را باعث هموار سازی مسیر برای ارتقا زیرساخت های آموزشی دانست. به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،در نشستی صمیمی امیدی رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه معاونین ایشان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

شهردار نسیم شهر:
تعامل شهرداری با آموزش و پرورش موجب ارتقا فضاهای آموزشی خواهد شد

محمد رضا باباحسینی شهردار نسیم شهر گسترش تعامل و هم افزایی در تمامی حوزه ها بخصوص در اجرای قانون بین دو مجموعه را باعث هموار سازی مسیر برای ارتقا زیرساخت های آموزشی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران،در نشستی صمیمی امیدی رئیس اداره آموزش و پرورش به همراه معاونین ایشان با حضور در دفتر مدیریت شهری از تعامل ، همگرایی و خدمات مجموعه شهرداری در زمینه همکاری های دو جانبه در برگزاری مراسمات ملی و مذهبی ،رنگ آمیزی دیوارهای مدارس و زیبا سازی مدارس  قدردانی نمود . 
وی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب شهردار نسیم‌شهر با  اشاره به نقش مهم تعامل بین شهرداری و آموزش و پرورش بر ارتقاء کیفیت خدمات در آموزش فرزندان نسیم شهری که در قالب ساخت مدارس ، آسفالت و دیگر موضوعات ، گفت : امیدواریم این همکاری ها همچنان ادامه داشته باشد تا بتوان به واسطه همیاری جمعی شاهد افزایش ظرفیت های آموزشی در این شهر باشیم 
محمد رضا باباحسینی شهردار نسیم شهر نیز در ادامه با تاکید بر رفع مشکلات مدارس واقع در طرح عقب نشینی خاطر نشان کرد :  گسترش تعامل و هم افزایی دو مجموعه در اجرای قانون از سویی باعث بازگشایی معابر از طرف دیگر مسیر  را برای انجام توافقات زیرساخت ساز آموزشی هموار می سازد  .
بابا حسینی تصریح کرد : در سال جاری اتفاقات بسیار خوبی برای افزایش سرانه های آموزشی در حوزه احداث مدارس  افتاد و پتانسیل های بالقوه ای در حوزه مدرسه دانش آموزان استثنایی و دیگر آینده سازان شهر ایجاد شد که امیدواریم بتوانیم در این راستا اقدامات بیشتری را در دستور کار قرار دهیم .
وی خاطرنشان ساخت : مجموعه شهرداری خود را در خصوص آینده فرزندان این شهر مسئول می داند و تمام تلاش خود را در رفع مشکلات آموزشی البته در حوزه قانون بکار خواهد بست تا انشاالله بتواند در این راستا قدم‌های محکمی را بردارد .

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn