کد خبر : 179297
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 - 19:37

برتری فاینورد برابر نایمخن با پاس گل علیرضا جهانبخش – آفتاب نو | اخبار ورزشی

برتری فاینورد برابر نایمخن با پاس گل علیرضا جهانبخش – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال هلند، امروز یک شنبه از ساعت ۱۶ تیم‌های فاینورد و نایمخن به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فاینورد به اتمام رسید. علی رضا جهانبخش لژیونر ایرانی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای هفته سی و سوم لیگ برتر فوتبال هلند، امروز یک شنبه از ساعت ۱۶ تیم‌های فاینورد و نایمخن به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فاینورد به اتمام رسید.

علی رضا جهانبخش لژیونر ایرانی فاینورد در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در حالی که تیمش با نتیجه ۲ بر یک پیش بود در دقیقه ۶۷ وارد زمین شد.

اما اشتباه او در میانه‌های میدان و در دقیقه ۸۰ موجب شد توپ در اختیار بازیکنان نایمخن قرار بگیرد تا به این ترتیب گل تساوی به ثمر برسد.

این بازیکن ۸۷ اشتباه خودش را به خوبی جبران کرد و با یک پاس گل به «آیاسه یوئدا» موجب شد فاینورد گل سوم را هم وارد دروازه حریف کند تا این بازی با برتری یاران جهانبخش به پایان برسد.

در جدول رده بندی فوتبال هلند، آیندهوون با ۸۸ امتیاز صدرنشین است و قهرمانی خود را قطعی کرده است. فاینورد هم با ۸۱ امتیاز دوم است و جواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده است.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn