کد خبر : 179970
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 - 21:31

رشته اسکواش نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسوولین به این رشته ورزشی است

رشته اسکواش نیازمند حمایت و نگاه ویژه مسوولین به این رشته ورزشی است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محسن پاسبان رییس هیات اسکواش گیلان در خصوص فعالیت یکساله این هیات در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت:در سال گذشته مهمترین فعالیت‌های هیات اسکواش گیلان، تعمیرات، بازسازی و زیباسازی سالن اسکواش، سرویس‌ها، لابی و رختکن این مجموعه بود.وی در خصوص برگزاری مسابقات گفت: میزبانی هفته اول

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان؛ محسن پاسبان رییس هیات اسکواش گیلان در خصوص فعالیت یکساله این هیات در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت:در سال گذشته مهمترین فعالیت‌های هیات اسکواش گیلان، تعمیرات، بازسازی و زیباسازی سالن اسکواش، سرویس‌ها، لابی و رختکن این مجموعه بود.
وی در خصوص برگزاری مسابقات گفت: میزبانی هفته اول مسابقات لیگ برتر اسکواش آقایان و بانوان وحضور تیم باشگاه دنتال گیلان در این مسابقات جز مهمترین عملکرد هیات اسکواش گیلان بود.

رییس هیات اسکواش گیلان در ادامه از میزبانی مسابقات بین المللی جایزه بزرگ بانوان و برگزاری جام نوروز بعنوان دیگر برنامه‌های اجرایی سال ۱۴۰۲راین هیات نام برد.
وی بابیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای سال جاری درنظر گرفته شده، افزود:میزبانی مسابقات بین المللی رشت جونیور، برگزاری اردو‌های آماده سازی مشترک با سایر استان‌ها و
اعزام ورزشکاران به مسابقات قهرمانی کشور و سایر تورنمت‌ها از مهمترین این برنامه‌ها است.
وی در خصوص موانع ومشکلات ورزش اسکواش گفت: نبود یک سالن تخصصی اسکواش در سطح استان از اصلی‌ترین چالش‌های هیات اسکواش گیلان است که در نظر داریم با مساعدت مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان و سایر مسئولین استانی در شهرستان‌هایی که ظرفیت احداث سالن اسکواش را دارند، اقدام به احداث و راه اندازی این رشته نماییم.
وی اضافه کرد: ضمن تقدیر از حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان و اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت، تقاضا داریم از رشته المپیکی اسکواش باوجود قهرمانان متعدد در بخش دختران و پسران بیش از پیش حمایت کنند و نگاه ویژه تری به این رشته ورزشی داشته باشند.

پاسبان در خاتمه تاکید کرد: از زحمات و حمایت‌های خانواده فرهیخته اسکواش گیلان و فدراسیون اسکواش کمال تقدیر و تشکر را دارم و امیدوارم با همدلی بوجود آماده بتوانیم باعث رشد و توسعه اسکواش در بعد همگانی و قهرمانی شویم.

گفتگو: نوشین میربلوک
انتهای پیام /

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn