کد خبر : 180189
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 2:50

شوک جدید به بازار سمند با جهش قیمت سورن پلاس

شوک جدید به بازار سمند با جهش قیمت سورن پلاس

به گزارش نبض بازار،بازار خودرو در ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ شاهد نوسانات قیمتی کم سابقه‌ای بود به طوری که قیمت برخی مدل‌های سمند با افت چشمگیری روبرو شد. در این میان سورن پلاس با رشدی قابل توجه رکورد جدیدی را در قیمت‌گذاری به ثبت رساند. سورن پلاس ۱۴۰۳ صدرنشین بازار: قیمت سورن پلاس ۱۴۰۳ با رینگ و

به گزارش نبض بازار،بازار خودرو در ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ شاهد نوسانات قیمتی کم سابقه‌ای بود به طوری که قیمت برخی مدل‌های سمند با افت چشمگیری روبرو شد. در این میان سورن پلاس با رشدی قابل توجه رکورد جدیدی را در قیمت‌گذاری به ثبت رساند.

سورن پلاس ۱۴۰۳ صدرنشین بازار:

قیمت سورن پلاس ۱۴۰۳ با رینگ و مولتی‌مدیا در معاملات امروز به ۷۵۰ میلیون تومان رسید که ۰.۶۶ درصد نسبت به روز گذشته افزایش داشته است. این مدل که به عنوان گران‌ترین نسخه سمند شناخته می‌شود، با عبور از قیمت ۷۵۰ میلیون تومان، رکورد جدیدی را برای خود به ثبت رساند.

رشد ۱ درصدی قیمت سورن پلاس ۱۴۰۲:

سورن پلاس ۱۴۰۲ نیز با رشدی ۰.۶۹ درصدی، قیمت خود را به ۷۱۶ میلیون تومان رساند. این مدل که به عنوان یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های سمند شناخته می‌شود، در هفته‌های اخیر با افزایش تقاضا روبرو بوده است.

افت قیمت سایر مدل‌های سمند:

در مقابل رشد قیمت سورن پلاس، سایر مدل‌های سمند با افت قیمت روبرو شدند. سورن پلاس دوگانه‌سوز ۱۴۰۲ با ۰.۴۰ درصد کاهش، به ۷۵۳ میلیون تومان رسید. سورن Xu۷-P ۱۴۰۲ نیز با ۰.۶۷ درصد افت، قیمت خود را به ۵۹۲ میلیون تومان رساند. سورن Xu۷-P ۱۴۰۳ نیز ۰.۶۳ درصد ارزان‌تر شد و به ۶۲۷ میلیون تومان رسید.

شوک جدید به بازار سمند با جهش قیمت سورن پلاس

دلایل نوسانات قیمت:

کارشناسان معتقدند نوسانات اخیر قیمت سمند به عوامل مختلفی از جمله افزایش نرخ ارز، تورم، کمبود عرضه و تقاضای فصلی مربوط می‌شود. رشد قیمت سورن پلاس نیز به تغییرات در آپشن‌ها و تقاضای بیشتر برای این مدل نسبت داده می‌شود.

چشم‌انداز بازار:

با توجه به شرایط حاکم بر بازار خودرو، پیش‌بینی قیمت سمند در روز‌های آینده دشوار است. کارشناسان معتقدند نوسانات قیمت همچنان ادامه خواهد داشت و قیمت‌ها تا حدی به ثبات خواهند رسید.

منبع:khodro45

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn