کد خبر : 180555
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 - 12:07

تصمیم وزارت راه و شهرسازی مبنی بر دریافت هزینه مشاعات مسکن ملی، ظلم به متقاضیان است

تصمیم وزارت راه و شهرسازی مبنی بر دریافت هزینه مشاعات مسکن ملی، ظلم به متقاضیان است

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، در پی تصمیم خلق الساعه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری واحدهای ساخته شده مسکن ملی واوان اسلامشهر، پروژه مآب سازه به مردم، به شرط پرداخت پول مشاعات از سوی متقاضیان، که آفتاب نو در گزارش « می توانی پرداخت کن، نمی توانی به سلامت! /

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، در پی تصمیم خلق الساعه وزارت راه و شهرسازی مبنی بر واگذاری واحدهای ساخته شده مسکن ملی واوان اسلامشهر، پروژه مآب سازه به مردم، به شرط پرداخت پول مشاعات از سوی متقاضیان، که آفتاب نو در گزارش « می توانی پرداخت کن، نمی توانی به سلامت! / بدعت جدید وزارت راه در پول گرفتن از مسکن ملی ها! » به آن پرداخته بود؛ واکنش های کم و بیش مشابهی را بین نمایندگان مردم برانگیخت.

عبدالناصر درخشان ، عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب نو در خصوص تصمیم جدید وزارت راه مبنی بر لزوم پرداخت هزینه مشاعات از سوی متقاضیان مسکن ملّی، با طرح این سوال که” آیا غرض دولت از پروژه مسکن ملی، خانه دار کردن اقشار ضعیف نبوده است؟” تصریح کرد: این تصمیمِ وزارت راه، هم نقض غرض است و در باعث ظلم مضاعف به مردمی می شود که این پروژه برای آن‌ها کلید خورده بود.

 

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس یازدهم افزود: من هنوز از استدلال وزارت راه بی خبرم ولی در هر حال و با هر استدلالی، رسالت اصلی مسکن مهر و مسکن ملی، خانه‌دار کردن مردمی است که به خاطر بی تدبیری ما مسئولان، کمرشان زیر بار تورم خرد شده و راهی برای خانه دار شدن ندارند.

وی ادامه داد: در واقع باید بپذیریم که مردم همیشه تاوان بی تدبیر مسئولان را داده اند و حالا باز هم چوب بی‌پولی دولت و یا سوءمدیریت مدیران را مردم باید بخورند؟ این ظلم مضاعف است. چرا همیشه مردم محروم باید تاوان نداشته‌ها و مشکلات دولت را بدهند؟

درخشان با بیان این که” اقشار ضعیف توانایی پرداخت مطالبات جدید دولت را ندارند” تصریح کرد: مجلس این موضوع را راستی آزمایی، پیگیری و از وزارت راه و دولت پاسخ می خواهد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn