کد خبر : 181389
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 11:16

در این فصل بهترین دوران مربیگری ام را تجربه کردم | اخبار ورزشی

در این فصل بهترین دوران مربیگری ام را تجربه کردم | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو تیم رئال مادرید و آلاوز در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان رئال مادرید با نتیجه ۵-۰ مقابل آلاوز به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی پرگل تیمش در نشست خبری پس از مسابقه شرکت

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، دو تیم رئال مادرید و آلاوز در هفته سی‌وششم لالیگای اسپانیا به مصاف هم رفتند که در پایان رئال مادرید با نتیجه ۵-۰ مقابل آلاوز به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی پرگل تیمش در نشست خبری پس از مسابقه شرکت کرد تا پاسخگوی سوالات اصحاب رسانه باشد. کارلتو از بازیکنانش در این مسابقه و روحیه بالای آن‌ها حسابی تعریف کرد.

آنچلوتی درباره عملکرد آردا گولر گفت: تیم، آردا گولر را خیلی دوست دارد. خیلی خوشحالیم که او اینجاست. آردا نعمتی برای رئال مادرید است، توپ عاشق آرداست (می‌خندد).
او درباره وضعیت تیبو کورتوا گفت:  کورتوا و میلیتائو امروز خیلی خوب بودند. تا اول ژوئن (فینال لیگ قهرمانان) همه در بهترین شرایط خواهیم بود.
کورتوا در فینال ومبلی؟ وضعیت برای ما روشن است. دو بازی دیگر در لالیگا خواهیم داشت. کورتوا یک بازی دیگر در لالیگا بازی خواهد کرد و لونین بازی دیگر را انجام خواهد داد.

نظر سرمربی رئال درخصوص آینده مودریچ و کروس/ آنچلوتی: در این فصل بهترین دوران مربیگری ام را تجربه کردم
جود بلینگام

بلینگام موقعیتی را که در آن قرار دارد دوست دارد. جود می‌خواهد در حملات نقش داشته باشد و او از نظر دفاعی به ما خیلی کمک می‌کند و وقتی باید دفاع کنیم خیلی در روند تیم تاثیر دارد.

توپ طلا برای کروس؟

من دوست دارم کروس توپ طلا را ببرد، اما فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد. اما شاید اگر لیگ قهرمانان و یورو را ببرد، چرا که نه؟
بهترین دوران سرمربیگری آنچلوتی

این بهترین لیگ دوران حرفه‌ای من بوده است. ما لیگ را بردیم و شایسته بودیم. خیلی خوشحالیم. بخش بزرگی از موفقیت این تیم متقاعد کردن همه به تلاش سخت خارج از زمین است.

نظر سرمربی رئال درخصوص آینده مودریچ و کروس/ آنچلوتی: در این فصل بهترین دوران مربیگری ام را تجربه کردم

آینده کروس و مودریچ

باشگاه بعد از فینال لیگ قهرمانان با کروس و مودریچ صحبت خواهد کرد.
فینال لیگ قهرمانان اروپا

ما از قبل برای فینال آماده شده‌ایم. هفته آینده بازیکنان را از نظر فیزیکی آماده می‌کنیم و هفته بعد از نظر تاکتیکی. اما الان باید استراحت کنیم.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn