کد خبر : 181509
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 14:41

حسین طیبی رکورد چمپیونزلیگ را شکست!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین طیبی تبدیل به پرافتخارترین چهره ورزش ایران در سطح قاره اروپا و به ویژه چمیپونز لیگ شد. علی دایی در سال ۱۹۹۹ همراه با بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد ولی در یک بازی دراماتیک و در وقت‌های تلف شده، دو بر یک

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حسین طیبی تبدیل به پرافتخارترین چهره ورزش ایران در سطح قاره اروپا و به ویژه چمیپونز لیگ شد. علی دایی در سال ۱۹۹۹ همراه با بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد ولی در یک بازی دراماتیک و در وقت‌های تلف شده، دو بر یک باختند تا فرگوسن، بکام و ستاره های وقت یونایتد قهرمان شوند. مهدی طارمی همراه با پورتو به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرد ولی در آن مرحله به آرسنال باختند.
بدون شک فوتبال نسبت به فوتسال در مقیاس بزرگتری است ولی هر رشته ورزشی سختی های خود را به ویژه برای ساختن قهرمان‌ها در اروپا دارد. حسین طیبی امسال موفق شد برای دومین بار متوالی همراه با پالماس در چمپیونز لیگ دبل کند. در این افتخارسازی، مسلم اولاد قباد دیگر بازیکن ایرانی هم حضور داشت.
طیبی با این دو جام حالا پرافتخارترین ورزشکار ایرانی در سطح قاره اروپاست.
او ۶ مدال و جام در چمیپونز لیگ به دست آورده است؛
دو قهرمانی رقابت‌ها، یک نایب قهرمانی و سه مقام سومی مسابقات. طیبی در سال های حضور در اروپا نیز ۴ بار کاندید بهترین بازیکن جهان شده است. در سال ۲۰۱۹ در تیم منتخب قرار گرفت و در سال ۲۰۲۲ هم به تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا راه یافت و عنوان بهترین راس مسابقات را هم از آن خود کرد.
حسین طیبی به عنوان یک ورزشکار ایرانی رکوردی به دست آورده که سخت است ورزشکار ایرانی دیگر در سطح اروپا بتواند آن را تکرار کند.

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn