کد خبر : 182334
تاریخ انتشار : جمعه 28 اردیبهشت 1403 - 21:37
دسته‌بندی نشده

نظافت همزمان مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی ها + جزئیات

نظافت همزمان مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی ها + جزئیات

به گزارش آفتاب نو، علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، عصر امروز- جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳- از حضور هزار پاکبان در کنار نیروهای طرح نوماند برای پاکسازی و نظافت مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از میدان حضرت ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر خبر داد و افزود: در حال حاضر ۸۷ دستگاه خودروی

به گزارش آفتاب نو، علیرضا جعفری، مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران، عصر امروز- جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳- از حضور هزار پاکبان در کنار نیروهای طرح نوماند برای پاکسازی و نظافت مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها از میدان حضرت ولیعصر (عج) تا میدان هفت تیر خبر داد و افزود: در حال حاضر ۸۷ دستگاه خودروی نوماند، ۴۰ دستگاه فان و ۴۰ دستگاه خودروی سازمان مدیریت پسماند برای جمع‌آوری زباله در مسیر مستقر هستند.

وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر اینها، ۷۰ آتش‌نشان با ۱۲ دستگاه خودروی سنگین، ۱۰ دستگاه خودروی سبک و هشت دستگاه موتورسیکلت در طول مسیر حضور دارند و آماده امدادرسانی هستند.

جعفری با بیان اینکه ۶۰ نیروی شهربان هم در محل حضور دارند، یادآور شد: ۱۶ دستگاه خودرو و ۶ دستگاه موتورسیکلت شرکت شهربان و حریم‌بان در مسیر اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: به ازای هزار نفر پاکبان ۵۰۰ مخزن زباله ۱۲۰ لیتری پیش‌بینی شده و از هر دو پاکبان یک نفر این مخازن را در طول مسیر به همراه دارد.

مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جشن بزرگ امام رضایی‌ها تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت، گفت: از زمان پایان مراسم و تخلیه مسیر تا سه ساعت پس از آن نیز مرحله نهایی و پاکسازی کامل با حضور پاکبانان انجام خواهد شد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn