کد خبر : 182740
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 3:41
دسته‌بندی نشده

آخرین خبرها از خراسان رضوی ؛ ۲ نفر همچنان مفقود هستند

آخرین خبرها از خراسان رضوی ؛ ۲ نفر همچنان مفقود هستند

سرپرست مدیریت بحران خراسان رضوی به آفتاب نو گفت: خسارت قابل توجه است. در جلسه‌های ستاد بحران قرار شد اول اقدامات اضطراری انجام شود که از آن جمله می‌توان تخلیه آب‌افتادگی و رسوبات از منازل، کمک به جبران خسارت لوازم زندگی و اوضاع معیشتی مردم اشاره کرد. سید رضا عباسی با بیان اینکه خسارت مسکن

سرپرست مدیریت بحران خراسان رضوی به آفتاب نو گفت: خسارت قابل توجه است. در جلسه‌های ستاد بحران قرار شد اول اقدامات اضطراری انجام شود که از آن جمله می‌توان تخلیه آب‌افتادگی و رسوبات از منازل، کمک به جبران خسارت لوازم زندگی و اوضاع معیشتی مردم اشاره کرد.

سید رضا عباسی با بیان اینکه خسارت مسکن هم از سوی ارزیابان در حال انجام است و آواربرداری واحدهای آسیب دیده به پایان رسیده است، افزود: تاسیسات و زیربنای خسارت دیده هم در دستور کار است. شبکه برق پایدار است. در شبکه آب‌رسانی در برخی روستاها از جمله در چند روستای کلات، فریمان، خواف و چند شهرستان دیگر همچنان مشکل وجود دارد. فعلا تا پایدار شدن شبکه آب‌رسانی با تانکر در حال انجام است تا زمانی که شبکه ها پایدار شود.

او خسارت عمده را در بخش راه دانست و اظهار کرد:‌ به ویژه در فریمان، درگز و کلات مشکل داشتیم که با دستور فرماندار ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی چون اداره راه، بنیاد مسکن و … قرار شد به این شهرستان‌ها بروند و موارد اضطراری چون پل شمسی‌خان درگز را حل کنند و رفع نیاز اولیه را انجام دهند. بعد از جمع‌بندی خسارت و تامین اعتبار مشکل تاسیسات کامل رفع خواهد شد.

عباسی از ادامه بارش‌ها امشب، فردا و یکشنبه خبر داد و گفت: این بارش‌ها قابل‌توجه خواهد بود و از این رو همان توصیه‌های قبلی را به شهروندان داریم که از حضور در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌ها و از صعود به ارتفاعات بپرهیزند. دستگاه‌های امدادی هم پای کار و آماده‌باش صد در صدی هستند و امیدواریم این سامانه را با کمترین تلفات و خسارت پشت سر بگذاریم.

او در پایان آخرین آمار تلفات سیلاب خراسان رضوی را همان ۸ نفر اعلام کرد و افزود: همچنان ۲ نفر مفقود هستند که یکی در فریمان و یکی در مشهد است. امیدواریم این مفقودی‌ها زنده پیدا شوند.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn