کد خبر : 182765
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 4:13
دسته‌بندی نشده

افشاریان و مهدی برکنار شدند!

افشاریان و مهدی برکنار شدند!

در روزهای گذشته حواشی زیادی پیرامون خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ به وجود آمده است. در این خصوص شایعاتی مبنی بر استعفای افشاریان و مهدی نیز از سمت های خود مطرح شد که خیلی سریع تکذیب شد. حالا فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای عصر پنجشنبه منتشر

افشاریان و مهدی برکنار شدند!

در روزهای گذشته حواشی زیادی پیرامون خداداد افشاریان رییس کمیته داوران فدراسیون و سهیل مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ به وجود آمده است. در این خصوص شایعاتی مبنی بر استعفای افشاریان و مهدی نیز از سمت های خود مطرح شد که خیلی سریع تکذیب شد.

حالا فدراسیون فوتبال در اطلاعیه ای عصر پنجشنبه منتشر کرده بدون آنکه نامی از افشاریان و مهدی بیاورد قطع همکاری با آنها را به طور موقت اعلام کرده و البته با حکم مهدی تاج جانشین های آنها نیز مشخص شده است.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال آمده است: «با حکم مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، دانیال مرادی به طور موقت عهده دار مسئولیت امور مرتبط کمیته داوران تا تعیین سرپرست برای این کمیته شد. همچنین با حکم رئیس سازمان لیگ فوتبال، محمدرضا کشوری فرد،عهده دار وظایف کمیته مسابقات سازمان لیگ شد.»

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال گفت: افشاریان و مهدی با توجه به اتفاقات رخ داده از سمت های خود استعفا دادند که با موافقت همراه شد.


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn