کد خبر : 183113
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:37

همه می‌دانند بهترین تیم ایران هستیم/ قهرمان نشدن پرسپولیس؟ مگر می‌شود ماه را محو کرد؟

همه می‌دانند بهترین تیم ایران هستیم/ قهرمان نشدن پرسپولیس؟ مگر می‌شود ماه را محو کرد؟

شجاع خلیل‌زاده اگرچه هم اکنون بازیکن تراکتور محسوب می‌شود اما یک پرسپولیسی است و سابقه حضور در جمع قرمزپوشان را دارد. شجاع روز ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو با اشاره به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: با احترام به همه تیم‌ها و فوتبالیست‌ها معتقدم پرسپولیس

شجاع خلیل‌زاده اگرچه هم اکنون بازیکن تراکتور محسوب می‌شود اما یک پرسپولیسی است و سابقه حضور در جمع قرمزپوشان را دارد.

شجاع روز ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ در گفت‌وگوی اختصاصی با آفتاب نو با اشاره به تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: با احترام به همه تیم‌ها و فوتبالیست‌ها معتقدم پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است. این یک حقیقت است و حتی رقیبان پرسپولیس هم می‌دانند که ما از نظر فنی بهترین تیم ایران هستیم. بیخود نیست که پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر است؛ الان دیگر درآوردن قهرمانی از چنگ پرسپولیس مثل گرفتن ماه از روی زمین است!

خلیل‌زاده ادامه داد: ما ۱۰ امتیاز از بقیه تیم‌ها جلوتر هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی هم رسیده‌ایم. همه این موارد نشان می‌دهد که پرسپولیس بهترین تیم ایران است. البته خودمان نمی‌خواهیم لیگ را تعطیل کرده و پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند چون دلمان می‌خواهد قهرمانی پرسپولیس بدون حرف و حدیث باشد به همین خاطر دوست داریم لیگ برتر با رعایت نکات بهداشتی دنبال شود.

آفتاب نو‌گردی| شجاع خلیل‌زاده: همه می‌دانند پرسپولیس بهترین تیم ایران است/ قهرمان نشدن پرسپولیس؟ مگر می‌شود ماه را محو کرد؟

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn