کد خبر : 183224
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 14:06
دسته‌بندی نشده

تقدیر از اوسمار در نشست هیات مدیره پرسپولیس

تقدیر از اوسمار در نشست هیات مدیره پرسپولیس

جامعه ورزشی آفتاب نو: هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (شنبه) تشکیل جلسه داد. در این نشست به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه، از سرمربی برزیلی هم دعوت به عمل آمد و از وی به صورت رسمی تقدیر و تشکر شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره، امروز با حضور همه اعضاء در محل باشگاه تشکیل

جامعه ورزشی آفتاب نو:

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (شنبه) تشکیل جلسه داد. در این نشست به پیشنهاد مدیرعامل باشگاه، از سرمربی برزیلی هم دعوت به عمل آمد و از وی به صورت رسمی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، هیات مدیره، امروز با حضور همه اعضاء در محل باشگاه تشکیل جلسه داد. برای شروع این نشست از اوسمار لوس ویرا نیز برای حضور دعوت به عمل آمده بود.
اعضای هیات مدیره پس از شنیدن نظرات سرمربی تیم به جهت تلاش‌های متعهدانه و رفتارهای حرفه‌ای و متعصبانه او در پرسپولیس از وی تشکر و قدردانی نمودند.

گفتنی است؛ اوسمار ویرا از زمان عهده‌دار شدن سرمربیگری سرخپوشان در ۱۴ مسابقه پرسپولیس را هدایت کرد و در آخرین مصاف به دهمین پیروزی در این مسوولیت دست یافت که او را از حیث نسبت پیروزی به تعداد مسابقه در جایگاه دومین مربی برتر تاریخ باشگاه قرار داد.

منبع: +

آخرین اخبار باشگاه پرسپولیس را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn