کد خبر : 183341
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 16:36

هرگز او را اینقدر دلسرد ندیده بودم؛ تصمیم ما کاملا جدی است!/ تا پایان فصل در خدمت هستیم اما…

هرگز او را اینقدر دلسرد ندیده بودم؛ تصمیم ما کاملا جدی است!/ تا پایان فصل در خدمت هستیم اما…

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در گفت‌وگوی صریح و شفاف با رسانه رسمی این باشگاه به موضوعات و حواشی پیرامون این تیم پاسخ داد. حرف های تازه مدیرعامل باشگاه تراکتور را در زیر می خوانید: پس از اینکه حمید مطهری مسئولیت فنی تراکتور را برعهده گرفت. روند نتیجه‌گیری تیم بهتر شد؛ به طوری که ۷ امتیاز

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در گفت‌وگوی صریح و شفاف با رسانه رسمی این باشگاه به موضوعات و حواشی پیرامون این تیم پاسخ داد. حرف های تازه مدیرعامل باشگاه تراکتور را در زیر می خوانید:

  • پس از اینکه حمید مطهری مسئولیت فنی تراکتور را برعهده گرفت. روند نتیجه‌گیری تیم بهتر شد؛ به طوری که ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن در لیگ را کسب کرده‌ایم و در جام حذفی نیز خوب پیش رفته بودیم. به نظرم مقابل مس فوتبال حساب شده و با برنامه‌ای به نمایش گذاشتیم و اگر پنالتی‌مان گل می‌شد، بازی در ۹۰ دقیقه به پایان می‌رسید و اکنون شرایط‌ متفاوت‌ بود. البته قبل از صحنه گل حریف، روی پای صفا هادی خطا شده بود.
  • هواداران مالکان اصلی باشگاه هستند و انتقاد و گلایه حق هوادار است. این امر در سایر کشورها هم مرسوم بوده و گاهاً هواداران نسبت به عملکرد مدیران، بازیکنان و کادرفنی اعتراض و ابراز گلایه می‌کنند. اما توهین و اهانت به فرد و خانواده‌ افراد به هیچ وجه پسندیده نیست. محمدرضا زنوزی به واسطه علاقه‌ای که به تراکتور و مردم آذربایجان دارد، همواره در خصوص موضوعات این چنینی با سعه صدر برخورد می‌کند، ولی این بار شرایط متفاوت‌تر است. سال‌هاست در کنار او حضور دارم، اما هیچ گاه وی را در این حد دلسرد و گلایه‌مند ندیده بودم.
  • هواداران تراکتور عاشقانه تیم‌شان را دوست داشته و با این تیم زندگی می‌کنند. تعدادی از افراد سودجو نیز در این بین عامدانه فضا را متشنج کرده و از احساسات پاک هواداران عاشق برای منافع شخصی سواستفاده می‌کنند. منافع آنها در ایجاد تنش و اختلاف بین باشگاه و هواداران است. برخی از این افراد بارها صراحتاً از باشگاه سهم خواهی کرده‌ و خواستار دخالت در امور باشگاه هستند که هر بار با جواب رد مالک مواجه شده‌اند. آنها از هر روزنه‌ای برای نفوذ به تراکتور استفاده می‌کنند و اکنون رد پای این افراد و برخی دیگر -که چشم به صندلی‌های باشگاه دوخته‌اند – در جو ایجاد شده علیه باشگاه به چشم می‌خورد. اسناد مربوط به این تحرکات از قبیل پیام‌های نوشتاری و صوتی تحت پیگرد قرار دارد.
  • تصمیم مجمع برای واگذاری سهام باشگاه کاملاً جدی است. ارکان کنونی باشگاه تا پایان فصل در خدمت تیم بزرگ تراکتور هستند و حتی طبق روال، بلیت بازگشت اعضای داخلی و خارجی باشگاه به شهرهایشان را تهیه خواهیم کرد. نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا تیم را در رتبه سوم و با سهمیه آسیایی واگذار کنیم.
  • بیشتر بخوانید: خبری از یحیی نیست/ مطهری سرمربی تراکتور می‌ماند

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn