کد خبر : 183635
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 23:03
دسته‌بندی نشده

مقصد بعدی زنوزی مشخص شد

مقصد بعدی زنوزی مشخص شد

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ نصیرزاده که این روزها در قامت سخنگوی باشگاه تراکتور ظاهر شده و همچنین مواضع رسانه‌ای مالکان باشگاه را بیان می‌کند، حالا در مورد تیمداری زنوزی در خارج از تبریز صحبت کرده است. به نقل از ورزش سه او در واکنش به شایعه تیمداری گروه سرمایه‌گذاری زنوزی در مشهد گفت: درخواست‌هایی

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ نصیرزاده که این روزها در قامت سخنگوی باشگاه تراکتور ظاهر شده و همچنین مواضع رسانه‌ای مالکان باشگاه را بیان می‌کند، حالا در مورد تیمداری زنوزی در خارج از تبریز صحبت کرده است.

به نقل از ورزش سه او در واکنش به شایعه تیمداری گروه سرمایه‌گذاری زنوزی در مشهد گفت: درخواست‌هایی از روز گذشته از سوی برخی کلانشهرها برای باشگاه‌داری آقای زنوزی به ما ارسال شده است که در این بین باتوجه به وجود امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز و همچنین علاقه آقای زنوزی به مشهدالرضا، موضوع خرید امتیاز یک باشگاه لیگ برتری و انتقال آن به شهر مقدس مشهد در جلسه هیئت مدیره دریک بررسی خواهد شد.

این در حالی است که خرید سهمیه در لیگ برتر پیش از این با مخالفت مواجه شده و مشخص نیست که این موضوع به چه شکلی پیش خواهد رفت.

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn