کد خبر : 183637
تاریخ انتشار : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 23:05

۲ بازیکن خارجی در تیررس پرسپولیس/ توصیه فکری به نکونام

۲ بازیکن خارجی در تیررس پرسپولیس/ توصیه فکری به نکونام

جامعه ورزشی آفتاب نو: ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است. به گزارش آفتاب نو،تیم ملی تکواندوی مردان ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی آسیا رسید. تیم‌ ملی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در ادامه آمده است.

به گزارش آفتاب نو،تیم ملی تکواندوی مردان ایران با کسب ۳ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی آسیا رسید.

تیم‌ ملی تکواندوی مردان ایران با کسب ۳ مدال طلای مهدی حاج‌موسایی در ۵۸-، محمدحسین یزدانی در ۸۷- و آرین سلیمی در وزن ۸۷+ کیلوگرم، ۲ مدال نقره علی خوش روش در ۸۰- و مهران برخورداری در وزن ۸۷- کیلوگرم و ۲ مدال برنز ابوالفضل زندی در ۵۸- و متین رضایی در وزن ۶۳- کیلوگرم، عنوان قهرمانی آسیا را پس از ۸ سال از آن خود کرد. تیمهای کره جنوبی، ازبکستان و عربستان نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

اعزام علی گرایی و مختاری به مجارستان/ کسب مدال طلا تنها شرط برای حضور در انتخابی المپیک

محمدعلی گرایی و محمدرضا مختاری به عنوان نمایندگان وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران عازم تورنمنت رنکینگ مجارستان می‌شوند. رقابت‌های بین‌المللی کشتی رنکینگ مجارستان از ۱۷ تا ۲۱ خرداد در بوداپست برگزار می‌شود.

طبق تصمیم کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی قرار است محمدعلی گرایی و محمدرضا مختاری به عنوان نمایندگان وزن ۷۷ کیلوگرم ایران عازم مجارستان شوند تا آخرین شانس خود را برای رسیدن به المپیک پاریس امتحان کنند.

پیشنهاد پرسپولیس و سپاهان به مدافع اردنی

دو تیم از لیگ برتر ایران و یک باشگاه ترکیه‌ای در تلاش برای جذب مدافع تیم ملی فوتبال اردن هستند. یزن العرب یکی از بهترین مدافعان تاریخ فوتبال اردن است که در تیم المعیذر قطر بازی می کند.

قرارداد این بازیکن اردنی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد و این باعث شده تا مشتریان او برای جذبش اقدام کنند.

پیشنهاد ۶ میلیون دلاری به مهاجم مورد نظر پرسپولیس!

باشگاه الشباب عربستان حاضر است که برای جذب بغداد بونجاح ۶ میلیون دلار به او برای دو فصل بدهد. جدایی بغداد بونجاح از السد قطر قطعی شده است.

این مهاجم الجرایری بعد از یک دهه السد را در پایان فصل جاری ترک خواهد کرد. آمار خیره کننده این بازیکن با السد باعث شده تا مشتریان زیادی داشته باشد و حتی بحث حضور او در پرسپولیس هم مطرح شود و حتی توییتر روزنامه الکاس قطر مدعی شد که عبدالکریم حسن بازیکن پرسپولیس مامور مذاکره با مهاجم الجرایزی شده است.

فکری: به نکونام گفتم به حواشی فکر نکن/ استقلال متمرکز بماند، قهرمان می‌شود

سرمربی اسبق استقلال امیدوار است آبی‌پوشان با حفظ تمرکزشان در هفته‌های پایانی لیگ برتر به قهرمانی دست پیدا کنند.

محمود فکری در گفت‌وگو با آفتاب نو،در خصوص پیش‌بینی‌اش از جایگاه نهایی استقلال تهران گفت: استقلال همیشه مشکل داشته، امسال هم مستثنی نبوده و مشکلات زیادی داشت است. آن جلسه‌ای که سر تمرین رفتم و با آقای نکونام صحبت کرده به او گفتم. گفتم که من از سال ۷۲ استقلال بودم و به شکل‌های مختلف مشکلات را دیدم. حالا یکسال یک مشکل بوده و سال دیگر یک مشکل دیگری را می‌دیدیم.

محکومیت ۴ میلیارد تومانی استقلال

کمیته وضعیت بازیکنان آرای خود را درباره چهار پرونده مطروحه اعلام کرد. کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال آرای خود را در مورد پرونده‌های مختلف به شرح زیر صادر کرد:

* با توجه به شکایت میلاد کمندانی از باشگاه خیبرخرم آباد، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۷۵ میلیون و ۴۹۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

شرایط عجیب برای واگذاری تراکتور!

در حالی که مالکیت باشگاه تراکتور تصمیم به واگذاری این باشگاه گرفته اما با توجه به ارزش‌گذاری انجام شده، این واگذاری در مدت دو هفته کار سختی به نظر می‌رسد. تراکتور (پنجشنبه) در جریان مرحله یک چهارم نهایی جام‌حذفی مغلوب مس رفسنجان شد تا از حضور در جمع ۴ تیم پایانی جا بماند.

در پایان این بازی هواداران علیه مالک، مدیریت و بازیکنان شدیداً شعار دادند و از نتیجه عصبانی بودند. پرشورها که خشمگین بودند، در اطراف ورزشگاه تجمع کردند و دوباره علیه مالک، مدیریت و بازیکنان شعار دادند و در نهایت با مساعدت یگان ویژه بعد از ۲ ساعت قائله ختم به خیر شد.

اوسمار و پرسپولیس ۵۰ هزار دلار تا امضا!

بر اساس اعلام یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به آفتاب نو،اختلاف سرمربی برزیلی با این باشگاه برای تمدید قرارداد، ۵۰ هزار دلار است.

پس از مذاکراتی که مدیران باشگاه پرسپولیس با اوسمار ویرا برای تمدید قرارداد انجام دادند، مدیر برنامه‌های این مربی عصر روز پنج‌شنبه جلسه‌ای با مدیران پرسپولیس برگزار کرد تا درباره مبلغ نهایی قرارداد توافق شود.

منبع خبر: ایسـنا

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn