کد خبر : 183698
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 0:31
دسته‌بندی نشده

ابزار مخفی و عجیب تانک های بریتانیایی!+ عکس

ابزار مخفی و عجیب تانک های بریتانیایی!+ عکس

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش پارسینه و به نقل از خبرآنلاین، این وسیله رفاهی که رسماً با نام «Vessel Boiling Electric» شناخته می‌شود، اما بیشتر با نام Boiling Vessel» (BV)» شناخته می‌شد، به یکی از ویژگی‌های نمادین خودروهای نظامی بریتانیا تبدیل شده است. به طور غیررسمی، اغلب به آن کتری می‌گویند. این وسیله ممکن

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرآنلاین، این وسیله رفاهی که رسماً با نام «Vessel Boiling Electric» شناخته می‌شود، اما بیشتر با نام Boiling Vessel» (BV)» شناخته می‌شد، به یکی از ویژگی‌های نمادین خودروهای نظامی بریتانیا تبدیل شده است. به طور غیررسمی، اغلب به آن کتری می‌گویند.

این وسیله ممکن است مانند یک وسیله رفاهی به نظر برسد اما برای گرم کردن جیره سربازان در انبوه نبرد طراحی شده است. با این حال، ارزش واقعی آن بسیار فراتر از عملکرد رسمی آن بود. در طول جنگ جهانی دوم، واحدهای زرهی بریتانیا هر زمان که برای مدت کوتاهی متوقف می‌شدند با چالشی عجیب روبرو می‌شدند.

تانک یا قوری؛ سلاح بریتانیایی که خبرساز شد!/ عکس

این دستگاه از منبع برق وسیله نقلیه انرژی می‌گیرد و به خدمه اجازه می‌دهد چای دم کرده و آب را برای اهداف مختلف مانند شستن یا پختن غذا بجوشانند. این قابلیت برای رفاه خدمه بسیار مهم است، زیرا آن‌ها را قادر می‌سازد تا در طول ماموریت‌های طولانی هیدراته و تغذیه شوند بدون اینکه بدون ایمن ماندن وسیله نقلیه خود را ترک کنند.

علاوه بر این، تولید آب گرم و غذای گرم در داخل وسیله نقلیه برای حفظ روحیه و کارایی خدمه بسیار ارزشمند است، به ویژه در شرایط جنگی که دسترسی سریع و راحت به نوشیدنی ضروری است. این ویژگی همچنین تضمین می‌کند که خدمه می‌توانند در برابر آتش دشمن محافظت شوند، حتی در محیط های خطرناک که روش‌های پخت و پز معمولی غیرعملی یا ناامن است.

در میان هرج و مرج جنگ، هنگامی که تانک‌ها متوقف می‌شدند، اعضای خدمه اغلب از این فرصت استفاده می‌کردند تا برای استراحت سریع به برجک بروند. این فرصتی بود تا پاهای خود را دراز کنند، خود را تسکین دهند و شاید لحظه‌ای از جنگ در امان باشند.

منبع: HISTORY OF YESTERDAY

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn