کد خبر : 184264
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 14:45

حضور مهدی برای دومین روز متوالی در سازمان لیگ باوجود برکناری

حضور مهدی برای دومین روز متوالی در سازمان لیگ باوجود برکناری

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی فدراسیون فوتبال پنجشنبه شب از برکناری سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خبر داد و اعلام کرد که محمدرضا کشوری‌فرد به عنوان سرپرست این کمیته انتخاب شده است. با این وجود مهدی که روز گذشته در ساختمان سازمان لیگ حضور پیدا کرده

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی فدراسیون فوتبال پنجشنبه شب از برکناری سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ خبر داد و اعلام کرد که محمدرضا کشوری‌فرد به عنوان سرپرست این کمیته انتخاب شده است.

با این وجود مهدی که روز گذشته در ساختمان سازمان لیگ حضور پیدا کرده بود امروز و برای دومین روز متوالی بعد از برکناری‌اش در این محل حاضر شد. این موضوع شائبه صوری بودن برکناری مهدی را تقویت می‌کند چرا که اگر او واقعاً از این مسئولیت کنار رفته دلیلی ندارد که به سازمان لیگ برود.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این باره گفته بود: «به این نتیجه رسیدیم که افراد حاضر در پرونده باشگاه مس رفسنجان (خداداد افشاریان و سهیل مهدی) را فعلاً تعلیق کنیم تا زمانی که تکلیف از سوی نهاد قضایی مشخص شود.» با وجود اظهارنظر رسمی رئیس فدراسیون فوتبال مشخص نیست چرا سهیل مهدی در سازمان لیگ حضور پیدا می‌کند. این موضوع بیش از هر چیزی اعتبار احکام فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را دچار خدشه می‌کند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn