کد خبر : 184326
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 15:58
دسته‌بندی نشده

بند جدایی ۵۰۰ هزار دلاری در قرارداد ” تک تیرانداز” پرسپولیس!

بند جدایی ۵۰۰ هزار دلاری در قرارداد ” تک تیرانداز” پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ یکی از شایعات و اخبار پرسروصدای یک هفته گذشته فوتبال ایران، احتمال جدایی ستاره جوان و ملی پوش ازبک از پرسپولیس بوده است.به نقل از خبر ورزشی مسئولان باشگاه پرسپولیس اصرار دارند و چند بار اعلام کرده اند که برخلاف تجارب قبلی، هیچ بند فسخ قرارداد یا جدایی در قرارداد

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ یکی از شایعات و اخبار پرسروصدای یک هفته گذشته فوتبال ایران، احتمال جدایی ستاره جوان و ملی پوش ازبک از پرسپولیس بوده است.
به نقل از خبر ورزشی مسئولان باشگاه پرسپولیس اصرار دارند و چند بار اعلام کرده اند که برخلاف تجارب قبلی، هیچ بند فسخ قرارداد یا جدایی در قرارداد اوستون اورونوف با این باشگاه گنجانده نشده است.
با این وجود جدیدترین شنیده ها حکایت از آن دارد که در قرارداد اوستون اورونوف با باشگاه پرسپولیس بند جدایی ۵۰۰ هزار دلاری گنجانده شده است!
اگر چنین خبری صحت داشته باشد، آن گاه خرید این بازیکن یا درآوردن اورونوف از چنگ پرسپولیس نه تنها برای مشتریان خارجی بلکه برای رقیبان داخلی نیز کار دشواری نخواهد بود.
” تک تیرانداز” پرسپولیس در نیم فصل دوم فصل جاری از عوامل اصلی اوج گیری تیم پرسپولیس بوده است. کافی است یک بار دیگر گل های حساس و سه امتیازی اورونوف از جمله همین بازی آخر مقابل نساجی ( با وجود ده نفره شدن پرسپولیس) را در ذهن مرور کنید تا متوجه ارزش ” تک تیرانداز” قرمزها شوید.
بند فسخ ۵۰۰ هزار دلاری می تواند آب سردی بر پیکر تیم پرسپولیس در آستانه نقل و انتقالات تابستانی باشد درحالی که هواداران پرشمار این تیم تازه با ستاره ازبکستانی آشنا شده اند!

۲۵۷ ۲۵۱

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

آرشیو

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn