اخبار ضد و نقیض از بروز حادثه برای بالگرد رئیس جمهور

اخبار تایید نشده از وقوع سانحه برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور در منطقه جلفا حکایت دارد. با این حال خبرگزاری فارس این خبر را تکذیب کرده است.

به گزارش فارس، دقایقی پیش هلی‌کوپتر حامل رئیس جمهور به دلیل مه‌آلود بودن هوای منطقه شمال آذربایجان شرقی بر زمین نشسته و هم اکنون کاروان رئیس جمهور به صورت زمینی راهی تبریز شده است.

این در حالی است که شبکه خبر در زیرنویس خود نوشت: «خبرهای اولیه حاکی از سانحه فرود سخت برای بالگرد حامل رئیس‌جمهوری است». این زیرنویس همچنین منطقه سانحه را «جلفا» اعلام کرد.

اعزام پهپادها و تیم‌های امدادی هلال احمر به محل حادثه

محمودی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در این رابطه گفت:

به دنبال اعلام خبری مبنی بر وقوع حادثه برای بالگرد حامل کاروان همراه رئیس جمهوری، تیم‌های امدادی از سوی جمعیت هلال احمر به محل اعزام شده‌اند.

محل وقوع حادثه در محدوده کلیبر و ورزقان بوده است.

ما نیز در حال بررسی موضوع هستیم و خودمان نیز در محل حاضر خواهیم شد.

تا کنون گزارشی مبنی بر سقوط دریافت نکرده‌ایم.

گزارش‌ها حاکی از وقوع حادثه است و باید تیم‌ها در محل حاضر شوند تا بررسی‌ها در این خصوص انجام شود.

علیرضابیگی: دوستان هلال احمر به دنبال هلی کوپتر زمین خورده هستند

همچنین احمدعلیرضا بیگی، نماینده تبریز در گفتگو با خبرآنلاین، با بیان اینکه از جزئیات حادثه اطلاعی ندارد، گفت: «دوستان هلال‌احمر که به منطقه می‌رفتند به من اعلام کردند که این اتفاق افتاده است و ما به دنبال هلی‌کوپتر زمین خورده هستیم.»

او در پاسخ به این سوال که حادثه برای بالگرد حامل رئیس دولت سیزدهم رخ داده است، گفت: «دقیقا نمی‌توانم بگویم.»

پیش‌تر خبرگزاری صداوسیما نوشته بود خبر‌هایی تایید نشده از وقوع سانحه برای یکی از بالگرد‌ها در سفر رئیس‌جمهور به استان آذربایجان شرقی منتشر شده است. در این کاروان، ۳ هلیکوپتر حضور داشته‌اند که دو هلیکوپتر که برخی وزرا و مسئولان در آن حضور داشته‌اند سالم به مقصد رسیده‌اند.

شنیده شده است آیت الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز و آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز در هلیکوپتر حامل رئیس جمهور حضور داشتند.

ابراهیم رئیسی صبح یکشنبه برای بهره‌برداری از سد مشترک قیزقلعه‌سی بروی رودخانه مرزی ارس همراه الهام علی‌اف رئیس‌جمهوری جمهوری آذربایجان در نوار مرزی بین دو کشور حاضر شده بود.

خبر به روزرسانی خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn