بازدید میدانی شهردار محمدیه از پروژه های عمرانی

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد پیری شهردار محمدیه به همراه مدیران شهرداری و علی کاظمی عضو شورای اسلامی شهر، ضمن بازدید میدانی از طرح های عمرانی در جریان پیشرفت و چگونگی مراحل پیشرفت کارهای عمرانی قرار گرفت.

محمد پیری در این بازدید گفت: یکی از رویکردهای شهرداری محمدیه خدمت صادقانه به مردم و توزیع عادلانه امکانات و خدمات شهری است.

وی افزود: در بازدیدهای میدانی و نظارت دقیق بر پروژه های عمرانی و بررسی کیفیت خدمات دهی به شهروندان می توان مشکلات را شناسایی و نسبت به رفع آنها برنامه ریزی کرد.

شهردار محمدیه با ابراز رضایت از روند پیشرفت پروژه ها تصریح کرد: خدمتگزاری و ایجاد رضایتمندی در بین شهروندان سرلوحه کار مجموعه شهرداری محمدیه است که با تسریع در اجرای پروژه های عمرانی در سال جاری امیدواریم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.

شهردار محمدیه با اشاره به بازدید از کمربندی در حال احداث منطقه ۷ گفت: هم اکنون عملیات احداث کمربندی غربی آغاز شده و کمربندی شمال در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و در جاده قدیم نیز با احداث زیرگذر به سمت آبیک، ورود و تردد به منطقه ۴و ۵ تسهیل خواهد شد.

وی گفت: همچنین در یک رینگ از سمت آزاد راه از مجتمع آفتاب تا منطقه ۷ در حال احداث کمربندی هستیم که با ایجاد این شریان‌ها تردد فقط از خیابان مطهری صورت نمی گیرد.

پیری همچنین از پروژه در حال احداث پارک ساحلی مهرگان بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه ها قرار گرفت.

شهردار محمدیه در ادامه ضمن بازدید از پروژه بازپیرایی مجتمع های مسکونی منطقه ۳ محمدیه با حضور در کارگاه تولید جداول و نیوجرسی های بتنی از مراحل مختلف اجرای بازپیرایی در این مکان بازدید کرد.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn